Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Malý crossover Renault Captur přijede do Ženevy

Aleš Dragoun
Diskuze (219)
Renault odhalil oficiálně podobu městského crossoveru Captur. Představí se na autosalonu v Ženevě.

Již dříve avizovaný Captur je malým crossoverem, který je určen hlavně do města. Francouzská automobilka je zatím na informace velmi skoupá. Slibuje vyšší posaz ve stylu SUV a variabilitu MPV včetně spousty odkládacích prostor. Novinka s diamantem ve znaku je ale přitom jen 4,12 m dlouhá, takže se nachází na horním okraji třídy malých aut.

Názvem se odkazuje na stejnojmennou studii ze Ženevy 2011, velmi podobná je jí ale pouze příď. Místo extravagantního dvoudveřového svalovce Captur přichází s umírněnými tvary které jsou dílem týmu Laurense van der Ackera. Je to vlastně takové čtvrté Clio, jen trochu vytažené do výšky. Kliky zadních dveří se ovšem neskrývají ve sloupcích . Klasikou je u vozidel tohoto druhu efektní oplastování včetně prahů a blatníků. Také technicky se jedná o Clio X98, neboť s ním sdílí platformu.

Renault si zatím nechává pro sebe všechna čísla, neodtajnil ani nabídku motorů. Budou spalovat pochopitelně jak benzin, tak i naftu, u nejúspornějšího z nich zatím uvádí pouze hodnotu vypouštěných emisí CO2 96 g/km. Ta se u vznětového agregátu rovná kombinované spotřebě 3,6 l/100 km.

Ve standardní výbavě můžeme očekávat kromě klasického bezklíčkového vstupu též například zadní parkovací senzory, nebo elektronického pomocníka při jízdě do kopce. Integrovaný multimediální systém R-Line s dotykovou obrazovku a bezdrátové rozhraní ale v základu zřejmě nenajdeme, stejně jako audio Arkanys se šesti reproduktory.

Captur bude možné koupit ve dvoubarevném lakování, střecha a sloupky jsou v tomto případě v odlišné barvě než zbytek karoserie. Interiér prý disponuje dostatkem prostoru, čelní sklo bylo posunuto co nejvíce dopředu. Automobilka chce nabídnout zákazníkům široké možnosti individualizace vnitřního prostoru: různé kombinace barev a motivů čalounění pro jednotlivé výbavy.

Renault Captur se bude vyrábět ve španělském Valladolidu, čeká jej také březnová světová premiéra v Ženevě.

Aleš Dragoun
Diskuze (219)
16. 1. 2013 10:56
Re: Captur...
bych řekl, že před pluh, ne? >:D
Avatar - Ham.
14. 1. 2013 22:28
Re: Znak..
Jsou to odkazy na skladové vozy. Dej si auto do výroby a vyjednej si slevu. To se dá porovnávat.
Moje vyjádření na které odkazuješ nemělo s image nic společného, nauč se číst.
Samozřejmě, že image je potřeba vztáhnou k cenové třídě kde se ta která značka nachází, podle toho se pak odvíjí větší nebo menší nároky/očekávání klientů na značku. V UK má Škoda lepší image než právě třeba Renault, působí ve stejném segmentu mainstreamu a Škodovka je prostě vnímána jako spolehlivější a kvalitnější auto. V prémii je nejlépe vnímán jaguar, Lexus, MB, pak Audi a nakobnec BMW. Tak to prostě je v UK. Jinak řečeno Škodovka je v UK první v mainstreamu, BMW je předposlední v prémii.

Avatar - Ronault.
14. 1. 2013 20:53
Re: Znak..
Ty odkazy nejsou na žádné překupníky, Auto Dorda je autorizovaný prodejce Hyundai, Autoset dokonce osobně navštěvuji, Bos Auto opět autorizovaný prodejce Hyundai, takže nelži a nevymýšlej si pseudoargumenty. Evidentně jsi dlouho a možná ještě nikdy nebyl u prodejce Hyundai, na rozdíl odemne. Ale to se dalo čekat.

Ad ceník Meganu, zkus dorovnat výbavu.

Možná máš nějakou mezeru v časoprostoru, ale ta citace je starší než má reakce ohledně národnosti. Vlastně jsi jen sám předvedl onu realitu, kterou tady popisuju.

Ad J.D. Power, dle tvého by tedy Škoda měly vyšší image než BMW, koukám, že na tebe působí neblaze Kodym ze Světa Motorů. >:D JD Power nikdy nebude stačit, nebo snad mám předhodit tvé oblíbené Bugatti?
Avatar - Ham.
14. 1. 2013 20:32
Re: Znak..
Národní stránku image jsi sem začal motat ty, ne já.
Nejnižší reálná cena podle ceníku je u Mégane níž než u Hyundai
konkrétně Mégane 74kW 279 900,-, i30 73kW 289 990,-
Laguna 103 kW 429 900,-, i40 99kW 539 990,-
Prodejci Renaultu dávají slevy, u Hyundai slevy nejsou nebo jsou max. nahrazeny sadou zimních gum atp. Stačí navštívit autosalon.
Tvé odkazy na ležáky ve skladech překupníků jsou nesmysl. Tam je Méganů za 220 jako smetí.

Výzkumy spokojenosti, spolehlivosti etc. s image samozřejmě souvisí, pokud se někdo stabilně umísťuje pod průměrem konkurence tak si toho řada lidí všímá a patřině to v image dané značky "ocení" a naopak.

Avatar - Ronault.
14. 1. 2013 19:55
Re: Znak..
Do tvého rádoby vysvětlení se čím dál, tím více zakopáváš až se dostáváš do smyčky, která ti je hrobem, vlastně hned na počátku si diskuzi otevřel klasickou "všechna auta na F":

"To ovšem někdo bude muset vytvořit speciální soutěž v kvalitě kde bude jen Opel a auta na "F"."

A na konci tvrdíš, že to vlastně tomu tak vůbec není, že vůbec nejde o národní stránku.

JD power nevypovídá nic o image, to si špatně vykládáš/překládáš.

Reálná cena i30 je níže než Meganu, ať na ceníku, tak v reále, kolik slevují v Německu, to nevím jak já, tak ty. Nutné je však porovnávat porovnatelné, což končící model Laguny srovnatelný s novinkou i40 není, reálně se ceny příliš neliší, ba naopak, reálné ceny nových sedanů v naftě:
[odkaz]
[odkaz]
a
dva nejlevnější nabídky i30 a Meganu na českém trhu:
[odkaz]
[odkaz] (nepočítám poslední kusy ukončeného prodeje Generation a i30 1. gen, stejně tak jen ceny za hotové, srovnatelné motory)
"Trochu" na solar, co?