Renault Mégane Monaco GP: Monacká edice se rozšiřuje

Renault Mégane Monaco GP: Monacká edice se rozšiřuje

 
 

Po Laguně Coupé přichází speciální série Monaco GP také v řadě Mégane. I tady se jí dočkala nejsportovnější karosářská varianta, tedy Coupé, včetně verze RS.

Bude nabízena ve dvou verzích. Základní výbava vychází ze stupně Dynamique, dražší model je postaven na bázi ostrého provedení RS. Exteriér obou je lakován v perleťově bílé barvě, která kontrastuje s černými prvky: například přední mřížkou, zrcátky, lištami na bocích a zadním difuzorem.

Opačnou barevnou kombinaci nalezneme v interiéru: tam dominuje černá, bílá je středová konzola, pás na přístrojové desce, dveřní madla a orámování některých ovladačů. Nezbytná loga Monaco GP se nacházejí na bocích konzoly, opěradlech sportovních sedadel a prazích. Bezpečnost zastupují bixenonové přední světlomety, ESP a dvoustupňové airbagy.

Verze Coupé má černá sedmnáctipalcová kola Celsium, nárazníky z provedení GT/GT Line, v tom zadním jsou parkovací čidla. Vnější zrcátka ovládají elektromotorky. Motorů je pro Coupé pět a výhradně přeplňovaných: trojice turbodieselů a dva zážehové. Nejslabší 1,5 dCi s 81 kW (110 k) je kombinován výhradně s dvouspojkovou převodovkou EDC. Paletu doplňují 1,9 dCi/96 kW (130 k), 2,0 dCi 118 kW (160 k), 1,4 TCe 96 kW (130 k) a 2,0 TCe 132 kW (180 k)

Ostrý Mégane RS Monaco GP jezdí na osmnáctipalcových ráfcích Keza, opět v černé barvě. Čalounění je kožené, řidič si hoví v elektricky nastavitelném a vyhřívaném sedadle. Za příplatek jsou například špičkové audio od Bose, ještě tvrdší podvozek Cup se samosvorným diferenciálem, či devatenáctipalcová kola STEEV s diamantovým efektem. Pohonná jednotka je jediná: známý šestnáctiventilový dvoulitr s turbem a 184 kW (250 k).

Oba dva modely se objeví na autosalonu v Ženevě, stejně jako nová verze Laguny Coupé Monaco GP. Budou se prodávat ve čtrnácti evropských zemích počínaje březnem. Laguna Coupé Monaco GP přijde na trh také s pěticí motorů (tři dCi, dva zážehové) a kromě bílé bude k mání rovněž v černé barvě. Aktuální limitovanou sérii nabízí i český dovozce v cenách od 879.900 Kč.

JAKE.AUTO.CZ: Renault Mégane III (přehled testů a dalších článků)

Spolupracujeme s TipCars.com
Jeff Bezos se stal druhým nejbohatším člověkem, vděčí za to růstu akcií Amazonu Jeff Bezos se stal druhým nejbohatším člověkem, vděčí za to růstu akcií Amazonu

Ředitel a zakladatel Amazonu, Jeff Bezos, se vyšplhal na…

Cesta dlouhá přes dva týdny. Jak přes Alpy putuje ropa do Česka Cesta dlouhá přes dva týdny. Jak přes Alpy putuje ropa do Česka

Teče líně, sotva se plouží. Chodec by jí bez problémů…

Euro oslabovalo, spekulanti se bojí ekonomického zpomalení Euro oslabovalo, spekulanti se bojí ekonomického zpomalení

Kurz dolaru dnes zůstal po počátečním růstu bez větších…

Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku

Po problematickém loňském a předloňském roce má ruský trh…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
O tato auta přicházíme kvůli módní vlně SUV. Některá nás obzvláště mrzí O tato auta přicházíme kvůli módní vlně SUV. Některá nás obzvláště mrzí

Hlad zákazníků po módních SUV je drtivý. Automobilky na…

Škoda dospěla k názoru, že nejlepším elektromobilem bude SUV. Tak má vypadat Škoda dospěla k názoru, že nejlepším elektromobilem bude SUV. Tak má vypadat

Za dva týdny v Číně Škoda ukáže koncept svého budoucího…

 




Ojetý Renault Mégane III/Mégane Generation: Proč je to dobrá koupě? Ojetý Renault Mégane III/Mégane Generation: Proč je to dobrá koupě?

Renault Mégane je auto plné proměn. Zatímco první…

Připravte si kapesníky, výroba Méganu RS skončila Připravte si kapesníky, výroba Méganu RS skončila

Dlouholetý šampion Severní smyčky Nürburgringu odešel na…

 



 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Včera

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra útočila jménem ISIS

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra…

Německá prokuratura obvinila 18letého Němce s marockými kořeny z pokusu o vraždu, viní ho z loňského žhářského…

Tomáš splácel čtvrt milionu: Ušetřit se mu podařilo až sloučením půjček

Tomáš splácel čtvrt milionu: Ušetřit se mu podařilo…

Tomáš (35) si půjčil na auto, výměnu oken a pořídil si kreditní kartu. Pak zjistil, že splátky všech půjček…

 

iSport.cz

Mareček: Na Slavii to chceme zlomit. Rosického rady jsou k nezaplacení

Mareček: Na Slavii to chceme zlomit. Rosického rady…

Spartu čeká ve 22. kole ePojisteni.cz ligy prestižní derby se Slavií. Do zápasu vstoupí jako favorit sešívaný…

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se legendy před derby

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se…

Čtyři legendy, které v historii derby S nasypaly hromady gólů, nejenže vzpomínaly na pikantérie ze svých…

 

Reflex.cz

Zruší vlády hotovost? Slovenský ekonom vysvětlil, kdo a proč chce konec bankovek

Zruší vlády hotovost? Slovenský ekonom vysvětlil,…

Politici, centrální bankéři a karetní společnosti. Ti všichni by profitovali ze zrušení hotovosti. Naopak…

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora vstupuje do českých kin, z knihkupectví rychle mizí

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora…

Dvanáctiletému Conorovi umírá maminka na rakovinu a z reálného světa, od šikanujících spolužáků, nesnesitelné…