Scania řada S: International Truck of the Year 2017

 

Společnost Scania získala prestižní titul International Truck of the Year 2017 pro svou zcela novou modelovou řadu S.

Titul International Truck of the Year je udělován od roku 1977 a jeho prvním držitelem byl Seddon Atkinson 200. O letošním vítězi rozhodovala odborná porota složená z 25 motoristických novinářů zastupujících 25 specializovaných magazínů z celé Evropy.

Porota při výběru nejlepšího nákladního automobilu zohledňuje inovace, ekonomiku provozu, dopad na životní prostředí, bezpečnost a v neposlední řadě i pohodlí řidičů na jejich dlouhých cestách.

Letošní vítěz Scania řady S získal celkem 149 bodů. Na druhé pozici skončila dvojice zástupců italské značky Iveco v podobě spřízněných modelů Stralis XP a Stralis NP. Třetí místo obsadil Mercedes-Benz Actros s novou generací motoru OM 471.

Scania doposud získala čtyři tituly International Truck of the Year a to v letech 1989, 1996, 2005 a 2010. Letošní ocenění je tedy páté.

Porota ve svém hodnocení nové generace nákladních vozidel značky Scania mimo jiné zdůraznila faktory jako pohodlí řidiče, bezpečnostní aspekty a pozitivní vliv na celkovou ekonomickou efektivitu dopravců.

Vyzdvižena pak byla i nabídku služeb, kterou společnost Scania upravuje každému na míru. Porota přitom vycházela ze skutečnosti, že po silnicích jezdí už více než 200 000 připojených vozidel Scania.

„Toto ocenění je nejlepším uznáním v odvětví, které svědčí o tom, že naši konstruktéři a v podstatě celá organizace společnosti Scania, odvedla skvělou práci," řekl Henrik Henriksson, prezident a generální ředitel společnosti Scania. „Naším cílem je vždy naplňovat očekávání a potřeby našich zákazníků a hodnocení poroty jasně potvrzuje, že jsme v případě nové generace nákladních vozidel zvolili ten správný přístup."

Nové náklaďáky Scania: Nejzásadnější letošní truckerská novinka! (+video)

Scania svou novou generaci nákladních automobilů představila během slavnostního večera koncem letošního srpna a první z odhalených novinek jsou určeny pro segment evropské dálkové dopravy.

Společnost uvádí, že se jedná o její dosud největší investici do nových produktů a služeb v celé její 125 let dlouhé historii. Celkem bylo investováno 20 miliard švédských korun.

Vývojové práce na nové generaci vozidel značky Scania trvaly deset let a podílelo se na nich téměř 4000 pracovníku z celkového počtu 18.000 zaměstnanců pracujících ve Švédsku.

Spolupracujeme s TipCars.com
Letadla budoucnosti s oddělitelnými křídly. Futuristický koncept má odlehčit letištím Letadla budoucnosti s oddělitelnými křídly. Futuristický koncept má odlehčit letištím

Budoucnost letadlové dopravy se rozbíhá do nejrůznějších…

ČSSD bude chtít přidat na mzdy, rodičovskou či výbavu policie ČSSD bude chtít přidat na mzdy, rodičovskou či výbavu policie

Sociální demokraté budou při jednáních o rozpočtu na…

Cestovky hlásí rekordní sezonu Cestovky hlásí rekordní sezonu

Růst platů, nízká nezaměstnanost a opadnutí strachu…

Trump označil Evropskou unii za jednoho z mnoha nepřátel Spojených států Trump označil Evropskou unii za jednoho z mnoha nepřátel Spojených států

Americký prezident Donald Trump označil Evropskou unii za…

 
Zdroj: Scania

Štítky Scania Profi Nákladní

 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Audi A7 Sportback očima našeho čtenáře. Tak jak je to s tím podvozkem? Audi A7 Sportback očima našeho čtenáře. Tak jak je to s tím podvozkem?

Vnímání jízdních vlastností aut je často hodně…

Diesely dostaly další mat. Od 1. ledna zakáže starší nafťáky Stuttgart Diesely dostaly další mat. Od 1. ledna zakáže starší nafťáky Stuttgart

Hlavní metropole Bádensko-Württemberska, kde sídlí firmy…

 





 
Formule 1 v Česku: Připomeňte si krasavce, kteří závodili v Mostě

Formule 1 v Česku: Připomeňte si krasavce, kteří závodili v Mostě

Včera

Na okruhu v Mostě závodily vozy formule 1, které tvořily na přelomu 70. a 80. let minulého století dějiny. Poháněly je tehdy atmosférické třílitrové osmiválce.




Blesk.cz

Děti pomalovaly nebohého poníka. Neskutečné týrání zvířete, hřmí lidé na Facebooku

Děti pomalovaly nebohého poníka. Neskutečné týrání…

Plánovaná dětská zábava se v zábavním areálu Šikland zvrhla v šikanu. Lidé na sociálních sítích mluví o ošklivém…

Třetí betaverze Androidu P přináší tmavý motiv a spoustu drobných oprav

Třetí betaverze Androidu P přináší tmavý motiv a…

Google uvolnil třetí betu Androidu P, záhy následují také jednotliví výrobci. My jsme aktualizaci nainstalovali…

 

iSport.cz

Francie vládne MS! Ve finále zdolala Chorvatsko, zlato slaví po 20 letech

Francie vládne MS! Ve finále zdolala Chorvatsko,…

Fotbalisté Francie jsou podruhé v historii mistry světa. Ve finále šampionátu v Rusku porazili Chorvatsko 4:2 a…

U Chorvatů při finále! Reportérka na ramenou, pak zklamání i hrdost

U Chorvatů při finále! Reportérka na ramenou, pak…

PŘÍMO ZE ZÁHŘEBU | Nevyhráli, přesto jsou naši hrdinové. Zaplněné centrum Záhřebu věřilo, že se dočká…

 

Reflex.cz

Trumpova statistika: Nejčastěji volal Macronovi, nejvíc tweetuje o Rusku a v schůzkách vede premiér Japonska

Trumpova statistika: Nejčastěji volal Macronovi,…

Svět je fascinován neustálým tweetováním amerického prezidenta Donalda Trumpa, který si přes Twitter vyřizuje…

Skvosty brutalistické Jugoslávie: unikátní výstava připomíná časy maršála Tita

Skvosty brutalistické Jugoslávie: unikátní výstava…

Zlatá éra brutalistické architektury. I tak lze pojmenovat období od jugoslávsko-sovětské roztržky v roce 1948…