Škoda Auto: Rekordní odbyt v roce 2006, výroba 580 tisíc vozů v roce 2007
V roce 2006 dodala Škoda Auto zákazníkům na více než 90 světových trzích celkem 549.667 vozů modelových řad Fabia, Octavia, Roomster a Superb a dosáhla tak rekordního výsledku a nárůstu o 11,7 % v porovnání s rokem 2005. „Nárůst prodejů Škoda Auto byl větší než nárůst celkového trhu. Automobilka tak potvrdila svou důležitou roli na evropských trzích a dokázala využít rostoucího potenciálu na trzích v Asii,“ komentoval výsledek Detlef Wittig, předseda představenstva Škoda Auto.
Nejprodávanější modelovou řadou je Octavia včetně Octavia Tour, která předstihla dosud nejprodávanější modelovou řadu Fabia. Modelu Octavia se prodalo celkem 270.274 vozů, z toho 69.323 kusů řady Octavia Tour (v roce 2005: 233.322 z toho 69.801 ks Octavia Tour), v těsném závěsu za ní se umístila modelová řada Fabia s celosvětově 243.982 (v roce 2005: 236.698) prodanými vozy. Škodu Superb si zakoupilo 20.989 (v roce 2004: 22.091) zákazníků. Novou modelovou řadu Roomster, která byla uvedena na trh v červnu, a jejíž úspěšné přijetí na trzích přimělo automobilku k zavedení třetí směny ve výrobě o dva měsíce dříve než bylo původně plánováno, si zakoupilo 14.422 zákazníků.
V západní Evropě Škoda zvýšila prodej o 9,1 % na celkem 301.343 vozů. Nejúspěšnějšími trhy se staly Německo, Velká Británie, Španělsko a Rakousko, kde Škoda rovněž výrazně posílila tržní podíl a dosáhla nových prodejních rekordů. V Německu bylo přihlášeno 118.527 vozů značky Škoda, což odpovídá tržnímu podílu 3,4 %. Ve Velké Británii bylo prodáno 38.801 (+1,3 %), ve Španělsku 24.869 vozů Škoda (+14,6 %) a v Rakousku 16.943 (+3,9 %).
Ve střední a východní Evropě (bez České republiky) zaznamenala Škoda Auto taktéž nárůst díky 146.612 (+ 21,6 %) prodaným vozům. Škoda uhájila vedoucí pozici na polském trhu s 12,04 % podílu na trhu. Lídrem trhu je Škoda kromě České republiky a Polska také na Slovensku, v Bulharsku, v Litvě a v Bosně/Hercegovině. Mezi velmi úspěšné trhy patří pobaltské státy Estonsko, Litva a Lotyšsko, velký nárůst zaznamenalo Rusko, Ukrajina a díky lokální montáži zahájené na sklonku roku 2005 také Kazachstán.
V Asii a v zámoří prodala Škoda Auto 36.541 vozů (+21,1 %). Největší podíl na tom má Indie (12.105 vozů), Turecko (5.725 vozů), Egypt (3.683 vozů) a Izrael (3.518 vozů).
Rekordního výsledku bylo dosaženo i ve výrobě, kdy ve všech výrobních závodech v České republice bylo v roce 2006 vyrobeno celkem 556.443 automobilů Škoda což je o 12,5 % více než v roce 2005. Závod v Mladé Boleslavi vyrobil 240.919 vozů řady Octavia a Fabia, Vrchlabí 96.853 vozů řady Octavia a Octavia Tour, Kvasiny 45.447 automobilů Roomster a Superb.