Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda nabízí automatické denní svícení pro všechny modelové řady

Ondřej Láník
Diskuze (40)
V rámci jarní servisní akce nabízí Škoda Auto prostřednictvím svých autorizovaných dealerů praktickou pomůcku pro zapomnětlivé.

V rámci jarní servisní akce nabízí Škoda Auto prostřednictvím svých autorizovaných dealerů praktickou pomůcku pro zapomnětlivé.

V § 32, odst. 1, zákona o silničním provozu se říká:

"Motorové vozidlo musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světla nebo obrysová světla pro denní svícení, pokud je jimi vybaveno podle zvláštního právního předpisu..."

V souvislosti s blížícím se prvním červencem, kdy vstoupí nový zákon o silničním provozu v platnost, nabízí největší domácí výrobce automobilů pomůcku pro zapomnětlivé. Tomu, aby vás nepřekvapila pokuta za nerozsvícené světlomety, můžete zabránit zakoupením tzv. relé automatického spínání světel pro vozy Fabia, Octavia Tour a Superb. U vozů Octavia je možno spínání světel nakódovat diagnostickým přístrojem. Kdykoli pak vyrazíte na cestu, světlomety se samočinně rozsvítí.

Relé stojí podle modelu od 851,-Kč do 911,-Kč, i s montáží vás celá operace příjde asi na 2000,-Kč.

Ondřej Láník
Diskuze (40)
26. 3. 2006 22:43
Re: ???
:yes: :yes: :yes:
26. 3. 2006 20:59
Re: Skoda - Not Clever But Simple....
Aha :-) jen, jestli si u toho nemusíš povinně přehazovat brejle ;-) :yes: P.S. Co bych za ty poluce dal >:D
26. 3. 2006 18:53
Re: ZOUFALCI STÍNŮ
A co tam přeprogramují? 206ka má ruční aktivaci. Když rozsvítíš, sníží se současně intenzita osvětlení přístrojů... což je pro denní svícení nevýhoda...
26. 3. 2006 15:05
ZOUFALCI STÍNŮ
opět napadaj Škodu za dobrej počin. Zamysli se nad tím, jak bys systém rozsvěcení a zhasínání světel řešil... když jsou rozdílná pravidla pro svícení. jsou systémy, že ať svítíš, jak svítíš, když vyndáš klíček, přepne se osvětlení na obrysovky... má to logiku... a... ovšm kulhá to, protože tam, kde se musí svítit i ve dne, nemůžeš mít zapnutá světla neustále a "zhasínat" je klíčkem. Ovšem má to zas svou výhodu, že se ti při vypnutém motoru nevybíjí baterie. Někdo tohle nemá a ten má výhodu, že má pozici ovládání světel neustále v modu - tlumená... Jo, dobrý, ale zas to má jinou nevýhodu... Takže klid... Od července přecházíme na trvalé svícení... tak můžeš přemejšlet, jakej systém ti vyhovuje. Hlavně se podívej... s jakým systémem jezdíš ty... jestli vůbec, viď...