Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda: přípravy konkurenta Loganu zahájeny

Ondřej Láník
Diskuze (80)
Šéf domácí automobilky minulý týden v rozhovoru pro německý magazín Automobilwoche připustil, že Škodovka připravuje model, který bude konkurovat lidové Dacii Logan. Základem se má stát nejméně oblíbená karosářská varianta Fabie - tříprostorový sedan.

Šéf domácí automobilky minulý týden v rozhovoru pro německý magazín Automobilwoche připustil, že Škodovka připravuje model, který bude konkurovat lidové Dacii Logan. Základem se má stát nejméně oblíbená karosářská varianta Fabie - tříprostorový sedan. Tuto informaci potvrdila v úterý dalšímu německému časopisu tisková mluvčí Škody Auto.

Cestou k levnému základnímu modelu má být podle Autobildu využití levnějších materiálů v interiéru, jednodušší výbava, ale hlavně nižší mzdové náklady na východoevropské pracovníky. Automobilwoche spekuluje o Ukrajině, jako o možném místě výroby levné Škody. Pokud jde o cenu, hovoří se o částkách kolem 8500 Euro.

V článku se objevily také informace o plánech vyrábět od roku 2007 Škodu Octavia v Číně pro rostoucí místní automobilový trh. Ročně by mělo vznikat padesát až sedmdesát tisíc Škodovek v nejlidnatější zemi světa a jak potrvzují první průzkumy mezi potenciálními zákazníky, bude o Octavie v Asii slušný zájem. Mezi další perspektivní trhy zařadil Detlef Wittig také Rusko a Indii.

Lepší využití současných produkčních kapacit si vedení mladoboleslavské odnože slibuje od dodávek základních motorizací pro Volkswagen Fox. Další kusou informací je zavedení prvního filtru pevných částic do vozu Škoda. Stát by se jím měl nejdříve Superb letos na podzim, Roomster má mít filtr od počátku sériové výroby (2006).

Ondřej Láník
Diskuze (80)
8. 3. 2005 21:03
Re: Něvěříš?
Ne, ale gratuluju ti, žes to celé přežil Ale vážně. Jestliže uvažuješ o Ignis 1,3 a přitom se orientuješ v modelech od jiných automobilek, tak hergot si z nás děláš srandu, nebo ses zbláznil.
8. 3. 2005 20:59
Re: Něvěříš?
Doprčic proč bych ti neměl věřit? Ja šrouboval na ten motor, neuvědomuji si, že ten 2,8 cpali do bory. Podle mně ne. Mrknu na to. Dávaj to do Pasata o do VR6, o boře nevím.
8. 3. 2005 08:18
Re: Re:
Getze ti chválím. Osobně bych si Korejské auto nekoupil zásadně a nikdy, ovšem znám ho a umím pochopit motivaci. 206 je krásná, proto pro ženu. Přece nejde, aby chlep vylejzal z 206. to je šperk pro dámu. Vůbec 206 nesrážím, koneckonců roky nejprodávanější z dovozu. Hodnotíš jako jedničku Getze, hlavním důvodem bude to, že ho máš a hlavním důvodem byla jeho cena, vid. Objektivně vzato nemáš šanci ho jako jedničku v téhle konkurenci obhájit. Getz v Evropě, resp. i nás zapadá. Ale není to žádná jednička. Ani dvojka. Jo, a nefandi mu tak. Víc než 185 z toho nemúžeš dostat. Pokud ses teda navracel zrovna z Alp. A je to v tomhle autíčku hazard. Přeji ti ať tě hezky povozí.
7. 3. 2005 21:04
Re: Re:
Pěkná idylka na můj účet V Německu také jezdí nejvíc golfů, to je přece, pánové, přirozený patriotismus. Ja se Matase ptal, co je lepší volba než fabie. Podle mně - Punto - ne,trága zezadu, 206 - krásné, krásné, auto pro ženu, ne pro rodinu. c3- nevím ani jak vypadá tak nehodnotím, Fiesta, moc levná na pohled,lehoučká, jakoby drnčí plechy, přerostlá světla, Getz-povedený, evropský, moc působí jako "malývelký" Clio-malé,malé, Takže nejdospěleji vyzerá Fabia. A pak jak tvrdí Radio (pamatujete, kdysi psával) umění prodat zvládl VW. A oni prodávají dobré výrobky, že jo. Tak to musí fungovat.