Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Yeti Fresh: Čerstvá nabídka za 428.900,- Kč

Diskuze (71)
Speciální model Champion nahrazují dvě verze akčního modelu Yeti Fresh.

Škoda připravila pro SUV Yeti nový akční model. Yeti Fresh přichází hned ve dvou verzích a nabízí výběr ze tří zážehových a tří vznětových motorů.

Základní paket Yeti Fresh I obsahuje relativně bohatou funkční a komfortní výbavu. Nechybí klimatizace, elektrická přední okna a zpětná zrcátka, ESP, čtyři airbagy nebo rádio Blues.

Vzhled vylepšují černo-stříbrná kola Matterhorn s pneumatikami 225/50 R17, stříbrné střešní ližiny a ochranné lišty s chromovaným proužkem. Interiér je v provedení Reflex s dekorem Graphit.

Škoda Yeti - ceny zážehových motorizací
Motor1,2 TSI1,2 TSI1,4 TSI1,8 TSI
Převodovka6M7DSG6M6M
Uspořádání pohonu4x24x24x24x4
Zdvihový objem [cm3]1197119713901798
Válce/ventily4/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]77/500077/500090/5000118/4500-6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]175/1500-3500175/1500-3500200/1500-4000250/1500-4500
Max. rychlost [km/h]175173185200
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,812,010,58,4
Komb. spotřeba [l/100 km]6,46,66,88,0
Cena Fresh I [Kč]428.900,-482.900,-451.900,-569.900,-
Cena Fresh II [Kč]489.900,-543.900,-512.900,-630.900,-

Na Yeti Fresh II si je potřeba připravit částku vyšší o 61 tisíc korun. Výbava je bohatší o okenní airbagy, kolenní airbag řidiče, dvouzónovou klimatizaci Climatronic, malý kožený paket, tempomat, rádio Swing, výškově nastavitelná sedadla a palubní počítač Maxi DOT.

Interiér je bohatší o chromované kliky dveří a kryty pedálů z oceli. Čalounění Spirit doplňuje dekor Quartz.

Specialitou Yeti Fresh je speciální metalický lak Oranžová Cayenne. Na přání se bude dodávat i jiný lak z aktuální nabídky, včetně speciálních laků s příplatkem 3.300,- Kč.

Škoda Yeti - akční ceny vznětových motorizací
Motor2,0 TDI2,0 TDI2,0 TDI2,0 TDI2,0 TDI
Převodovka5M6M6M6DSG6M
Uspořádání pohonu4x24x44x44x44x4
Zdvihový objem [cm3]19681968196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]81/420081/4200103/4200103/4200125/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]250/1500-2500250/1500-2500320/1750-2500320/1750-2500320/1750-2500
Max. rychlost [km/h]177174190187201
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,612,29,910,28,4
Komb. spotřeba [l/100 km]5,46,16,06,55,9
Cena Fresh I [Kč]479.900,-529.900,----
Cena Fresh II [Kč]540.900,-590.900,-650.900,-704.900,-711.900,-

Po dovybavení verze Active vychází standardní model o 20 tisíc korun dráž než akční Yeti Fresh I. Obdobný rozdíl platí při srovnání dovybaveného Yeti Ambition ze standardní nabídky a akčního modelu Yeti Fresh II.

Diskuze (71)
28. 5. 2011 23:58
Asi tak
Bohužel Škoda Yeti je asi nejpohledější výtvor co WV Škoda produkuje,ale opravdu nemůže konkurovat podstatně povedenějším a hlavně větším vozidlům.za srovnatelnou cenu. :-O
20. 5. 2011 11:47
Re: ŠKODA CAYENNE
Vidím na tvém profilu, že Yetiho uvádíš jako auto svých snů. Takže: Yeti je krásné, výborné auto. Bohužel jako vše na tomto světě má i své mouchy. Ty hlavní bych viděl tři: výbava a cena na našem trhu a malý kufr. Jak vidíš, ty první dvě výtky se netýkají vozu samotného, pouze marketingu Škody (i ten je z hlediska domácího trhu +/- logický). Za mě Yetimu celkově :yes: Je to pro mě v současnosti nejatraktivnější Škodovka.
20. 5. 2011 11:36
Re: ŠKODA CAYENNE
Samozřejmně že je to na rozhodnutí výrobce. A je svaté právo zákazníka si výrobek vybrat/nevybrat, stejně jako nabídku komentovat. A já, pokud bych šel do showroomu Škody pro Yetiho za 450, bych považoval za nedůstojné připlácet v roce 2011 za airbagy. Jsou jisté zažité standardy a toto jde pod ně.

Mimochodem to samé aplikoval Nissan v minulé generaci Micry. Na německém trhu v základu 4 airbagy, na českém 2 (bez možnosti příplatku!). To je důvod, proč Micra již několik let nestojí před domem mé přítelkyně. Jenže Micra je auto o 8 let starší a o polovinu levnější. Ta současná má v základu 6 airbagů a ESP za 210 tis.

To s tou klimatizací je fakt, nebo příklad?
19. 5. 2011 19:44
Re: ŠKODA CAYENNE
Je to na rozhodnutí výrobce, co na daném trhu chce nabídnout, v Německu byste si např. musel zase doplnit klimatizaci. Škodovka chce u nás nabídnout i levnější verze, dává možnost volby.
19. 5. 2011 19:38
Re: Yeti 1,8 TSI 4x4 - král spotřeby
Trapné, je to spíše důkaz, že někdo neumí jezdit. A asi netušíte, kolik bude brát osmiválec, pokud ho budete pořád točit nebo s ním neustále popojíždět.