Škoda Yeti: Motor 1,4 TSI vyplní mezeru mezi 1,2 TSI a 1,8 TSI
Novým přírůstkem pod kapotou Škody Yeti se v nejbližších měsících stane čtyřválec 1,4 TSI, známý z Octavie.
Už při uvedení Yetiho na trh bylo zvláštní, že mezi základní motorizací 1,2 TSI (77 kW) a nejvýkonnější zážehovou jednotkou 1,8 TSI (118 kW) byl výrazný výkonový skok. To by se mělo během jara změnit.
Mezeru vyplní čtyřválec 1,4 TSI, který známe již z Octavie a Superbu. Čtyřválec s přímým vstřikováním je přeplňován výfukovým turbodmychadlem, podobně jako dva výše zmíněné motory.
Yeti 1,4 TSI bude dodáván pouze s pohonem předních kol, stejně jako v případě základní motorizace. Standardně dodávaná šestistupňovou ručně řazenou převodovku bude možno za příplatek vyměnit za sedmistupňové DSG se suchými spojkami.