Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Citroen pošle mezi mini-MPV model C3 StreetLounge

Ondřej Láník
Diskuze (19)
C4 Picasso, Xsara Picasso, C8 a snad i Berlingo. Všechny tyto modely patří k rodinným vozům s logem Citroen. Nabídka ale může být ještě širší! Malé MPV se bude podle prvních informací jmenovat C3 StreetLounge.

Citroen se rozhodl vstoupit do boje o zákazníky malých MPV. Nová verze malé Cé-trojky se bude jmenovat C3 StreetLounge, má být na trh uvedena v roce 2008 a soupeřit bude s Renaultem Modus, Opelem Meriva, Nissanem Note, Škodou Roomster a také s novým MPV Ford B-MAX, které bude vycházet z nové Fiesty.

Jako základ posloužila podvozková platforma Peugeotu 207, se kterým bude novinka sdílet také většinu motorů. V nabídce budou tři převodovky: ručně řazená, s automatickou spojkou Sensodrive a klasický automat.

Nový model bude pětimístný, zavazadlový prostor bude možno zvětšovat posunováním nebo sklápěním zadní řady sedadel. Přístrojová deska bude mít centrálně umístěný přístrojový štít.

Koncept budoucího modelu možná uvidíme ve Frankfurtu nebo v Ženevě, sériová podoba se představí až za rok v Paříži.

Ondřej Láník
Diskuze (19)
15. 8. 2007 15:48
Re: Jestli jako nova C4 Picasso...
No jasne,ale zajemce o Roomster uz pocita s tim ze je uzsi,proto si ho poridi spis proto,ze do neho v nouzovem pripade nasklada vyssi veci nez do oktavky.
14. 8. 2007 17:35
Re: Drobná ale důležitá informace
Modus vůbec není špatné auto, dost jsem o něm jednu dobu uvažoval jako o 2. do rodiny+do města. :yes: Rád slyším, že s ním máš dobrou zkušenost. - Imho novinky v tomhle segmentu začnou zanedlouho přibývat, teď asi s větším důrazem na ekologii, řekl bych, že tím výrobci budou chtít zabít 2 mouchy 1 ranou - přijít s novou módou + nahnat si malolitrážními a případně do hybridu kombinovanými motory u malých aut potřebný emisní náskok, aby mohli zároveň dělat i velká auta s velkými motory a přitom v průměru plnili limity EU.
Avatar - delphino
14. 8. 2007 17:06
Re: Ondřeji Láníku
ty jsi to ještě nepochopil viď. To je skrytá placená reklama. ty ze zvědavosti proč je to či ono slovo bráno jako odkaz na to klikneš a ejhle seš na stránkách zadavatele reklamy
14. 8. 2007 12:34
Re: CITROËN & BREAK
jo, tak to je asi pravděpodobnější :yes:
14. 8. 2007 11:56
CITROËN & BREAK
Docela zajímavé, jak Citroën sabotuje karoserii typu break. Vlastně jediný zástupce je stará C5. C1, C2, C3, C4 - vsechno hatchbacky. K nim pak přichází MPV - C3 StreetLounge, Berlingo, Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand Picasso, C8. Důvod? Jen spekuluji, ale MPV je jistě v dnešní době již poznávací znak Citroënu, umožňuje výraznější a designově dotaženější linky. Příklad: máte sedan/hatchback a teď k němu udělejte break. Musíte, ať chcete nebo ne, napojovat a tedy být omezeni v možnostech, také tím rozmělňujete původní myšlenku.

Ještě k spyfotu - předek (po A sloupky) je docela uvěřitelný, kde se ale Lehmannovcům (jako obvykle) nedaří zachytit francouzský design je/jsou boční/zadoboční linie, ta linka pod okny je úplně bez nápadu. Pokud je jako výchozí podvozek P207, tak se máme na co těšit. Z jeho velikosti by mohl vzniknout opravdu na šířku prostorný vůz. Velikostí půdorysu bude vůz odpovídat Berlingu/Roomsteru. Vlastně tak bude mít Citroën 2 stejně velké vozy, dodávka Berlingo (v osobní verzi levnější zástupce) a pak tento C3 StreetLounge (plnohodnotné malé MPV).