Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Audi A7 - ingolstadtské CLS (nové fotografie)

Ondřej Láník
Diskuze (40)
Úspěchem Mercedesu CLS jsou živeny projekty jako Volkswagen Passat Coupé, Porsche Panamera, Aston Martin Rapide, ale také nové Audi A7.

Jedním z modelů, které se budou ještě alespoň rok objevovat v sekci Spy Photos, bude nová sportovně orientovaná limuzína Audi A7. Zde jsou nové snímky muly prototypu, jehož podvozek se musel vměstnat do upravené karoserie Audi A6.

Mezi A6 a A8 zbylo volné místo! Zbytek Audi-abecedy už je celkem dobře pokryt a tam, kde se to zatím nedaří, už brzy uvidíme nová auta (A1/A2). Audi A7 má být přímým konkurentem pro Mercedes-Benz CLS, kterého se od roku 2004 prodalo více než 100 tisíc kusů. Velký růstový potenciál očekávají stratégové Audi hlavně od amerického trhu, kde se Audi momentálně daří ročně prodat 100 tisíc aut, ale do roku 2012 to má být dvakrát tolik. Část tohoto nárůstu zajistí také plánovaná roční produkce A7 v řádu 25 až 30 tisíc vozů.

Audi A7 bude moderním Audi, které pomůže klientelu současné A6 přivést k dražším modelům. Skok mezi A6 a A8 je přeci jen velký a zákazníků Audi A6 je ročně 230-240 tisíc, takže růstový potenciál zde rozhodně je. Moderní však není jen strategické postavení v rámci nabídky modelů, ale také konstrukce. Naplno se uplatní nová modulární koncepce, zavedená již u nových modelů A4/A5. Součástí balení by mělo být vzduchové odpružení a standardně mnohem sportovnější charakter než u řady A6. Modely S7 a RS7 budou tvořit podle předpokladů Audi vysoký podíl prodeje. Vždyť i v případě luxusních limuzín tvoří model S8 přes 20 % prodaných vozů.

Automobil na snímcích je mulou, postavenou s využitím komponent Audi A6 a A8. Skutečnost, že jde o A7 naznačuje nízká příď z A6, zkrácená záď, nový výfukový systém pod zadním nárazníkem a hrdlo palivové nádrže na "nesprávném" místě.

Možnou podobu automobilu, který se představí oficiálně v roce 2009 a na trh se dostane na sklonku dekády, ukazuje skica. Vývoj automobilu budeme dokumentovat po celou dobu testování prototypů.

Ondřej Láník
Diskuze (40)
Avatar - Johny.Rico
31. 1. 2008 16:20
Re: Promiňte, ale NEMŮŽETE SE ROVNAT s...
Omluva, ujel mi:-)
30. 1. 2008 19:26
Re: chce to změnu
mercedes to iste od ačka až po Sko,bmw to iste od 1tky až po 7čku ...keci dovetra
30. 1. 2008 19:22
Re: Meda
napiš mi prosíím čim je Audi take Volkswagenovske pre teba?:D :no:
30. 1. 2008 19:20
Re: Meda
snád sáám nemôžeš niečo taketo myslieť vážne Audi ma od VW isty odstup...VW,Seat a Škoda to uznávam zdielaju väčšinu techniky...Audi je však viac technicky odlíšená značka...spoločny podvozok? hm maximalne tak A3jka možno ešte Q7čka ta však zdiela podvozok Porsche ,VW...rozhrani? mysliš tym palubny počítač? v audine odvádza od pozornosti a v BMW či Mercedese nevadi asi...reči o ergonomii palubnej dosky v Audi su bezpredmetne to snad vie každy...
Avatar - Johny.Rico
30. 1. 2008 18:48
Re: Promiňte, ale NEMŮŽETE SE ROVNAT s...
No, překvápko, musím uznat :-O