Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Nový Volkswagen Golf Variant

Ondřej Láník
Diskuze (157)
Přestože v nabídce Volkswagenu je již delší dobu prostornější Golf Plus, zájem dealerů a zákazníků nakonec přiměl automobilku k výrobě klasického kombi Variant. První fáze zavádění výroby by měla odstartovat v polovině příštího roku.

Kombi, které zřejmě ponese tradiční označení Variant, se bude vyrábět v mexickém závodě Volkswagenu v Pueblu, kde vznikají mj. také Volkswagen Jetta a New Beetle. Přímý konkurent Škody Octavia Combi bude sdílet techniku podvozku i motory. Benzinové agregáty budou pokrývat pásmo od 75 do 147 kW, TDI bude v nabídce s výkony 77 až 125 kW. Kombi bude zřejmě nejblíže současnému sedanu Jetta, bude mít délku 4,55 m a rozvor 2,58 m.

Maximální objem zavazadlového prostoru se odhaduje mezi 1525 l (které má současný Ford Focus Combi) a 1590 l (které má současný Opel Astra Caravan).

Ondřej Láník
Diskuze (157)
15. 12. 2006 10:20
Re: Kvalira a krasa
To jsou všechno hypotézy a já nejsem prognostik, ale troufám si přesto odhadnout, že sláva novýho Civicu rychle vyprchá a vyčpí. A to znovu podotýkám, že se mi líbí. Ale už teď začínám cítit, že mě přestává bavit. Nechme se překvapit. ;-)
9. 12. 2006 13:28
Re: TO SNAD NE
Tobě, Klaudie, a tobě podobným jsou nesympaticé. Rozumný člověk umí při psaní rozeznat nadsázku od tuposti. Rozumný člověk zná míru. Může se stát, že tu autor přestřelí, ovšem tohle od Toma není přestřelení, to je důkaz neschopnosti napsat, byť obdobný příspěvek, se stejným vyzněním, avšak za použití slov, která budou přijatelná právě pro rozumné lidi. Stylizace (užívání slangů apod.) to je samozřejmě koření diskuze. Je jen na schopnostech autora, z jaké perspektivy a z perspektivy koho, napíše příspěvek... Tom si zvolil velmi obtížný úkol. Tahle tématika vyžaduje velkou vyzrálost, té se Tomovi ovšem nedostalo vrchovatě. P.S. Na diskuzi může, Klaudie, pro méně vzdělané posloužit i takový "lakmusový papírek" - jak to chválí Johny Rico, tak to hodně smrdí :-) P.S. A, napsat, že Tomův příspěvek je - sympatický >:-[] tak s tím opravdu nepočítal ani Tom při svém psaní >:D 8-s >:-[] :no:
9. 12. 2006 11:43
Re: Kvalira a krasa
No když jsi u toho Escorta - poslední verze před Focusem jako kombi na pěkných alu-kolech - až jsem se sám divil, jak to auto stále vypadá dobře! TO je nadčasový design. Na druhou stranu kombi od G4 vedle něj vypadá jak o generaci starší...
9. 12. 2006 11:35
Re: Kvalira a krasa
Nedávno jsem někde četl, že v evropském měřítku je prvním Focus, Golf předběhla snad i Astra (tím si teď nejsem jistý). A Passatu šlape silně na paty trojka od BMW, i když tam si to třídní prvenstní Passat ještě těsně obhájil... Ale jo, celkově je VW jako značka v Evropě nejprodávanější, to je pravda, která se každýmu nemusí líbit (kdo by si nepřál na prvním místě BMW? ;-)), ale okecat se zatím nedá... ;-)
9. 12. 2006 11:30
Re: Kvalira a krasa
No tak vidíš, já si naopak myslím, že u BMW to s tou příslušností ke značce zmákli dost dobře. Každý model je svůj (třeba trojku si s pětkou splete málokdo), ale přitom je na kilometr jasný, že okolo projede bavorák. U Audi zašli až moc daleko - zkus při čistě předním pohledu rozeznat A3 od A6 a povede se ti to můžná jen díky těm diodovým denním světlům u A6... VW už tu hranici podle mě taky překročil, i když není ještě tak daleko, jako Audi. No a kde to opravdu přepískli, to je Aston Martin. Ačkoliv jsou auta mým hodně velkým koníčkem, tak opravdu nejsem schopný rozeznat jednotlivý modely od sebe, dokud si na zádi nepřečtu, co to je ;-\