Subaru Legacy Wagon: Kombi oficiálně odhaleno v Japonsku
Subaru Legacy Wagon debutuje prozatím v Japonsku a tomu také odpovídá skladba motorů. Objem základní atmosférické pohonné jednotky vzrostl o 0,5 litru na 2,5 l (125 kW, 230 Nm). Čtyřválcový motor se dočkal také řady inovací, jako například resinové sání, nižší hmotnost a tření pístů nebo účinnější chlazení hlav. V Japonsku ho bude možné objednat jen s novou bezestupňovou převodovkou Lineartronic.
Přeplňovaná verze tohoto motoru dosahuje 195 kW a má nejvyšší točivý moment 350 Nm. Optimalizací prošlo nastavení turba a uložení katalyzátorů, což přispívá k úspornějšímu provozu. Na výběr jsou šestistupňová manuální převodovka a automat s pěti převody. Vrcholem je šestiválec 3,6 l (188 kW, 335 Nm) dodávaný výhradně s pětistupňovým automatem. Navzdory nárůstu objemu o 0,6 l vykazuje ve srovnání s předchozím třílitrem nižší spotřebu paliva.
Oficiálně to zatím nezaznělo, ale přepodkládáme, že pro evropské trhy nabídku rozšíří dvoulitrový boxer diesel, vyloučený není ani příchod slabší benzinové motorizace. Zákazníci v Evropě se naopak možná nedočkají šestiválce. Prodej v západní Evropě ovšem bude zahájen až koncem roku.
Nová generace přináší větší vnější rozměry a s tím i více prostoru pro cestující (o 8 %). Narostl také objem zavazadlového prostoru a zlepšila se jeho přístupnost skrze širší vstupní otvor. Přesné hodnoty ovšem Subaru zatím nezveřejnilo, bližší představu tak poskytnou jedině technické údaje nového Outbacku.