Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki Grand Vitara Urban: Nové fotografie, na českém trhu od srpna

Diskuze (13)
Suzuki Grand Vitara ve verzi Urban, tedy bez typického náhradního kola na zadních dveřích, se na českém trhu začne prodávat v druhé polovině prázdnin. Automobilka navíc zveřejnila nové fotografie.

Pro modelový rok 2011 čekají Suzuki Grand Vitara jen drobné změny. Tou nejviditelnější bude zavedení specifikace Urban. Varianta anglicky označovaná jednoduše Spare-tyre less je díky tomu o 200 mm kratší. Místo náhradního kola zaujal držák registrační značky a nad ním ozdobná lišta. Vůz je vybaven sadou pro nouzovou opravu pneumatik, dveře zavazadlového prostoru mají panty zavěšení i nadále na boku na pravé straně.

Na českém trhu se bude bez náhradního kola na zadních dveřích nabízet vyšší specifikace, nižší výbava si rezervu na původním místě ponechá.

Změny se chystají i v nabídce motorů. Všechny agregáty budou upraveny pro emisní normu Euro 5. Jejich parametry ale zůstanou nezměněny – jedná se o turbodiesel 1,9 DDiS původem od Renaultu (95 kW, 300 Nm), benzinový čtyřválec 2,4 VVT (124 kW, 227 Nm, resp. 122 kW a 225 Nm u třídveřové verze) a jen do třídveřové karoserie montovaný 1,6 VVT (78 kW, 145 Nm).

Čtyřválcový dvoulitr se již nebude nabízet, na dobro z nabídky Grand Vitary také zmizí šestiválcový motor 3,2 VVT. Suzuki ukončilo jeho výrobu kvůli emisím a také kvůli konci spolupráce s General Motors – blok tohoto motoru pochází ze společného vývoje značek Cadillac a Holden a je také například základem motoru Alfa Romeo 3,2 JTS.

Diskuze (13)
8. 7. 2010 19:57
toyota land cruiser
auto o nicem a na nic.neni to nahodou stejny jak chevy???kvalita bude nejspis stejna.tady v americe v tom jezdi lidi co nemaji na toyotu a chteji bejt cool!!garbage!!
Avatar - woody-alien
6. 7. 2010 23:32
Re: No teda...
Jak je to s tím V6 za velkou louží netuším, ale vzhledem k tomu že Euro 5 nebyl jediným důvodem k ukončení produkce, tak možná nebude (zatím) ani tam.

Pročetl jsem si znovu tvou recenzi a musím tě pochválit za novou úpravu a doplnění dojmů. Mohl bych to klidně podepsat ale snad se někdy taky dokopu k tomu abych sem Vitaru hodil. Nechci to odfláknout ale jsem taky večer už línej. >:D

6. 7. 2010 22:53
Re: No teda...
Díky za optání, Kubo, Vitara funguje víc než skvěle! :yes:
Asi před měsícem - nebo tak nějak - jsem doplnil pár vět do recenze a jenom jsem chválil.
A jsem rád, že jsi na tom stejně!

S tím velkým benzínem asi bude nějaký překvápko, pochybuju, že by jen tak bez boje vzdali US trh...a nebo je možný, že tam V6 nabízejí dál (?)
Avatar - woody-alien
6. 7. 2010 22:32
Re: No teda...
Hned neplaš,

jedná se pouze o možnost, nikoliv nutnost mít ve vyšších výbavách Vitaru bez kola na hřbetě. ;-)

S tím V6 je to trochu na hlavu. V rámci posledního faceliftu se měnil i tvar přídě a masky, aby byla možná zástavba právě tohoto motoru. Bylo potřeba "nahnat" nějaký tři centimetry. A o dva roky později je konec. To se mi nezdá. Myslím, že už maj Japončíci vyhlídnutou nějakou náhradu.

A co tvoje Zlatonka ? Bez problémů ? U mě v pohodě,jak Vitara tak Jimny. :yes:
6. 7. 2010 21:59
No teda...
tak tohle se mi vážně nelíbí.
Hlavně 5d verze mi připadá jak po amputaci - prostě tomu něco chybí...

Jsem rád, že rezervu na dveřích mám a novému designu jsem se tedy vyhnul :yes:

Zaráží mě vyřazení V6 z nabídky - hlavně v USA to bude mít neblahý vliv na prodej...ale jinak mám radost, že žádné velké změny nepotkaly výborně fungující techniku!