Tahle reklama na Suzuki Swift by dnes už neprošla. Přitom je to sranda!

Automobilové reklamy se v posledních letech setkávají se stále větší regulací. Pojďme proto zavzpomínat na doby nedávno minulé, kdy nás rychlá jízda v „běžném“ provozu ještě neurážela.
Není tomu tak dávno, kdy jsme si ze sebe ještě uměli udělat legraci a nebrali některé věci vážně. Jenže dnešní doba je v mnoha ohledech přecitlivělá. A platí to i o situaci v automobilovém průmyslu. Kvůli až přehnanému důrazu na snižování emisí se proto z reklam na nová auta vytrácejí emoce a naopak nastupují nic neříkající marketingové hlášky doplněné údaji o spotřebě.
Jednou ze zábavných reklam má na svědomí Suzuki, které v ní představuje generaci s označením RS z roku 2004. Ta přinesla charakteristický design s protáhlými horizontálními předními světlomety, jehož základních kontur se drží i nejnovější vydání z loňského roku.
Ve starším videu vidíme zřejmě manželský pár, který si to za volanty dvojice swiftů rozdává v „běžném“ provozu o to, kdo bude doma dřív. Japonská automobilka na tenhle klip navázala zhruba před třemi lety, tentokrát ovšem natočila politicky korektnější verzi, v níž se nezávodí na čas.

Sami poznáte, která reklama by vás ke koupi Suzuki Swift nalákala více…