Tata Motors v Ženevě 2007
Ženevské prezentace Tata Motors (letos značka v Švýcarsku vystavovala podesáté) mají spíše prestižní charakter, protože automobily této značky se na evropské trhy zatím ve větším měřítku nedostaly. Pokusy o prodej vozů pod názvem CityRover skončily neslavně, podobně jako celá britská automobilka. To vše ale neznamená, že bychom neměli k exotické značce přistupovat s respektem. Na rozdíl od mnoha čínských výrobců jde Tata cestou vlastního vývoje a bude-li jednou chtít uspět na evropském trhu, její produkty budou, minimálně co se papírových hodnot, splňovat všechna měřítka obvyklá v Evropě.
Vystavované modely Indica, Indigo Indigo SW a Safari již známe. Středem pozornosti měla být studie sedanu.
Elegante Concept
Koncept tříprostorového sedanu vytvořila Tata ve spolupráci s italskými designéry. Jde o možnou podobu budoucího vozu, který by mohl proniknout až do Evropy. Automobil s vnějšími rozměry 4475 x 1740 x 1465 mm a rozvorem 2520 mm má výraznou příď s vertikálně uspořádanými světlomety. Design je v souladu s posledními požadavky v oblasti ochrany chodců a ani bezpečnost posádky prý nebude v případě nehody nadprůměrně ohrožena. Tata slibuje, že sériový vůz bude navrhován s cílem získat pětihvězdičkový výsledek v testech Euro NCAP.
Pohon kompaktního sedanu bude zajišťovat některý ze čtyřválců s objemem od 1,4 l (66 kW) do 2,0 (147 kW), které mají plnit emisní normy Euro 5. V nabídce by měl být také turbodiesel a pro nejnáročnější zákazníky malý zážehový šestiválec.