TechArt Widebody Porsche Cayman S
TechArt Widebody je pojem známý všem fandům tuningu vozů Porsche. Jeho poslední variace se dostala na model Cayman S, který dostal plných 8 cm šířky. K nim jako přídavek také pořádně našlapaný motor 3,8 litru.
Porsche Cayman S byl zatím posledním modelem ze Stuttgartu, který ještě u TechArtu nedostal rozšířenou verzi Widebody. Tuto mezeru známý špičkový úpravce vyplnil právě v těchto dnech. Koncept Widebody znamená především rozšířené blatníky, což ovšem přináší nutnost přepracovat jak příď tak i záď. Rozšíření blatníků vpředu i vzadu přineslo celkem 8 cm,o které se samozřejmě zvětšil také rozchod kol na obou nápravách. Rozšíření vpředu ještě zlepší odvádění přehřátého vzduchu od výkonných brzd. V zadních blatnících naopak našly místo velké vstupy vzduchu pro plnění plochého šestiválce před zadní nápravou. Přední nárazník se spoilerem je vytvarován tak,aby velkými vstupy zajistil dostatek chladícího vzduchu pro brzdy a minimalizoval vztlak na přední nápravě. Záď je zase doplněna difuzorem, v němž jsou integrovány dvě kruhové koncovky výfuku. Na víku motorového prostoru navíc může být buď decentní spoiler, nebo masivní křídlo.
Mimo zajímavou optiku je k dispozici také řádná porce technických zlepšení. Největší zásah prodělal motor. Jeho objem byl díky převrtání válců na 99 mm zvětšen z 3378 cm3 na 3824 cm3. Nové kované písty jsou doplněny kovanou klikovou hřídelí, sportovně laděnými vačkovými hřídeli a nerezovým výfukovým potrubím. Po sladění těchto komponent s novým programem řídící jednotky motor produkuje výkon 283 kW (385 k) a točivý moment 407 Nm. Tato síla stačí ke zrychlení z 0-100 km/h za 4,9 sekundy a dosažení nejvyšší rychlosti 303 km/h. O využití tohoto potenciálu se stará o 25 mm snížený podvozek s tvrdšími pružinami a obrovská pětipaprsková kola 8,5Jx20“ vpředu a 12Jx20“ vzadu. Jako obutí jsou pro ně doporučeny pneumatiky Continental v rozměrech 235/30 ZR 20 resp. 305/25 ZR 20.
Pro interiér je k dispozici kompletní kožené čalounění, sportovní sedadla a volant.