Tesla posiluje, přibrala zaměstnance Facebooku či Googlu
Automobilka Elona Muska už se dostala z nejhoršího „výrobního pekla“, ale z linek stále nesjíždí tolik elektromobilů, kolik nám Tesla v minulých měsících slibovala. Kromě toho (a stále nejasné finanční situace) se musí značka vypořádat i s tím, že jí roste konkurence. Na trh s elektrickými vozy totiž míří věhlasnější značky, jako třeba Jaguar s modelem I-Pace.
Aby se Tesla s rostoucí konkurencí vypořádala, rozhodla se přibrat nové zaměstnance s bohatými zkušenostmi. Jedním takovým je třeba James Zhou, jenž před časem zastával významnou roli ve finančním oddělení koncernu GM a nově se stane finančním ředitelem Tesly.
Další posilou je Neeraj Manrao, bývalý manažer technologických operací společnosti Apple, jenž bude v novém působišti zodpovědný za věci kolem energie. A třetím známým přírůstkem se stal Stuart Bowers, bývalý zaměstnanec sociální sítě Facebook. Tesle pomůže coby nový viceprezident inženýrství. Americká automobilka však posílila i v dalších odvětvích, nové tváře hlásí technologická, designérská i výrobní centra. Společnost tak chce udržet růst produkce, na němž má největší zásluhu Model 3.
Právě tento vůz se rodil ve velkých bolestech, nedařilo se plnit plány a výroba nabíhala hodně pozvolna. V minulém měsíci jsme se ale dozvěděli, že Tesla navýšila výrobu za první čtvrtletí letošního roku o 40 procent. Při plném náběhu chce Musk stavět pět tisíc těchto automobilů denně, aby uspokojil poptávku. Odhaduje se, že Tesla nyní kalkuluje se zhruba 400.000 objednávkami.