TEST Renault Captur vs. Honda HR-V – Gal proti samurajovi
Úvod, pořizovací náklady
Malá SUV patří mezi nejrychleji rostoucí segmenty v Evropě. Od ledna do září se na evropských trzích prodalo přes 800.000 těchto vozů, což je o polovinu více než ve stejném období loňského roku. Automobilky na tento zájem reagují a nabídku takových aut postupně rozšiřují. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli postavit jednu z letošních novinek proti zavedenému soupeři. Nové modely zastupuje Honda HR-V, zatímco na straně starých známých stojí Renault Captur, který se na českém trhu prodává od jara 2013.
Captur si za více než dva roky prodeje vybudoval silnou pozici, loni i letos je v Evropě nejprodávanějším malým SUV. Jeho prodeje v prvních devíti měsících roku meziročně rostly o 22 %, podle mnohých názorů i na úkor malého hatchbacku Renaultu Clio, který si meziročně polepšil jen o procento.

Ani Honda však není úplnou novinkou, na starém kontinentě se sice začala prodávat až letos, v Japonsku je ale nabízena s označením Vezel už od konce roku 2013. Na domácí půdě navíc slavila výrazný úspěch, loni se v zemi vycházejícího slunce Vezel stal vůbec nejprodávanějším SUV na trhu. HR-V a Captur jsou proto zajímavými soupeři – na jedné straně stojí úspěch podle vkusu japonských zákazníků, na druhé straně prodejně úspěšný evropský styl.
Proti sobě jsme postavili vozy s naftovým motorem pod kapotou. Benzinové jednotky jsou sice v případě obou modelů na českém trhu oblíbenější, v případě testovaných turbodieselů ale k sobě mají obě auta parametrově nejblíže. Rozdíl mezi 1.5 dCi (81 kW) Renaultu a 1.6 i-DTEC (88 kW) Hondy činí jen 7 kW a 40 N.m.
Oba vozy řadíme do segmentu malých SUV, přesto je třeba zmínit, že Honda HR-V má blízko k těm kompaktním. Na délku měří 4.294 mm, což je o 172 mm více než v případě Capturu. Tento rozdíl je znát hlavně na vnitřním prostoru.
Francouz láká cenou
Hondu HR-V je možné pořídit ve třech výbavových stupních, Renault Captur dokonce v pěti. Pokud však výběr omezíme na zkoušené turbodiesely, nabídka se u francouzského SUV rázem omezí na dvě nejvyšší verze. Přesto Captur stojí méně – základní cena testovaného 1.5 dCi (81 kW) činí 464.900 Kč, zatímco HR-V s motorem 1.6 i-DTEC (88 kW) pořídíte od 539.990 Kč.
Oba vozy za zmíněnou částku nabízejí slušnou výbavu. Nechybí klimatizace, tempomat nebo litá kola. Honda sice dokáže nalákat na standardně dodávaná vyhřívaná sedadla, to je ale její jediná konkurenční výhoda. Captur ve verzi Intens proti tomu kontruje mlhovkami, navigací nebo dešťovým a světelným senzorem. HR-V tyto prvky také umí nabídnout, ale až ve vyšších stupních výbavy, individuálně si za ně není možné připlatit. To je zkrátka nevýhoda pevně stanovených verzí, které jsou pro auta ze země vycházejícího slunce typické.
Pořizovací náklady | Honda HR-V | Renault Captur |
ZÁKLADNÍ CENA | ||
Motor a stupeň výbavy | 1.6 i-DTEC/529.900 Kč (Comfort) | 1.5 dCi/464.900 Kč (Intens) |
STANDARDNÍ VÝBAVA A PŘÍPLATKY | ||
Denní svícení [Kč] | halogenové | diodové |
Litá kola [Kč] | 16" | 17" |
Rezervní kolo [Kč] | - | 2.000 |
Metalíza [Kč] | 13.900 | 12.500 |
Klimatizace [Kč] | automatická | automatická |
Zadní parkovací kamera [Kč] | - | 4.000 |
Vyhřívaná přední sedadla [Kč] | S | 5.000 |
Parkovací senzory vpředu/vzadu [Kč] | - | -/S |
Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka [Kč] | S | S |
Kožený volant [Kč] | - | S |
SERVIS | ||
Světlomet/zadní sdružená svítilna [Kč] | 16 504/10 560 | 7393/2319 |
Přední/zadní nárazník [Kč] | 12 669/5034 | 7409/6659 |
Přední blatník [Kč] | 7538 | 4430 |
Čelní sklo [Kč] | 10 058 | 6009 |
Brzdové destičky přední + výměna [Kč] | 2419 + 1935 | 2054 + 551 |
Hodinová sazba v servisu [Kč] | 742 | 787 |
Náklady na servisní prohlídky do ujetí 100 000 km [Kč] | 14 829 | 23 251 |
ZÁRUKY | ||
Celý vůz/lak/neprorez. karoserie (roky) | 3/3/12 | 5/3/12 |
Prodloužená záruka | Ne | 5/200 000 km |
Honda je dražší také v oblasti náhradních dílů, Renault však poráží v nižší hodinové sazbě servisu (742 Kč vs. 787 Kč) a nižšími náklady na předepsané servisní prohlídky. Captur však standardně nabízí pětiletou záruku, zatímco HR-V tříletou. Výhodou Japonce je osmiletý věrnostní program, který kryje náklady v případě poruchy některých dílů, prodloužená záruka ale k dispozici není. U Francouze se může zvýšit celkový nájezd. Standardně je pětiletá záruka omezena na ujetí 100.000 km, za 9.190 Kč může být tento maximální nájezd dvojnásobný. Verdikt v otázce ceny je tak jasný, Captur je v této oblasti prostě o třídu lepší.
HODNOCENÍ POŘIZOVACÍCH NÁKLADŮ | Honda HR-V | Renault Captur |
Základní cena | 5 | 8 |
Standardní výbava a příplatky | 6 | 8 |
Servis | 5 | 8 |
Záruky | 7 | 8 |
Průměr | 5,75 | 8,00 |
Dojem, praktičnost
Excentrické tričko proti usedlé polokošili
Jakmile se obě SUV postaví bok po boku, zrak se ihned otočí ke Capturu. Francouz je na první i druhý pohled líbivější a má větší šmrnc, což dále zdůrazňují příplatkové prvky upravující vzhled auta. Barevná kola nebo jiná barva střechy testovaného exempláře jasně značí, že Captur cílí hlavně na mladší zákazníky. Pestré barvičky navíc nejsou nijak drahé, třeba sada oranžových detailů karoserie přijde na 7.500 Kč. Jedinou výtkou tak může být fakt, že Captur je až příliš podobný crossoveru Kadjar nebo malému hatchbacku Clio.
Také HR-V má své kouzlo. Skryté kliky zadních dveří navozují iluzi kupé, celkové ladění designu je ale usedlejší než u Capturu. Navíc si nemůžeme pomoci, že z některých úhlů (hlavně zezadu) působí Honda poněkud neforemně a možná i trochu zastarale – na mysli máme především koncové svítilny. Také HR-V umí individualizovat svůj vzhled, katalog příslušenství zahrnuje přední „lízátko,“ speciální stupačky nebo sadu chromovaných dílů. Nabídka ale není tak široká jako u Francouze.
HODNOCENÍ DESIGNU | Honda HR-V | Renault Captur |
Vnější vzhled | 6 | 8 |
Vnitřní vzhled | 7 | 6 |
Zpracování | 8 | 6 |
Ergonomie | 7 | 7 |
Konektivita | 7 | 7 |
Průměr | 7,00 | 6,80 |
Moderní design proti lacinějším materiálům
Naopak svým vnitřkem Honda zasazuje Renaultu těžkou ránu. Už v zavírání dveří je rozdíl – u Capturu se ozve laciná plechová rána, zatímco u HR-V jen jemné dovření. Přestože oba vozy používají na vrchu palubní desky tvrdé plasty, celkové pojetí vyzní v HR-V výrazně lépe. Použité materiály Capturu zkrátka vypadají lacině, až křehce, byť s kvalitou zpracování na tom není nijak špatně – uvnitř nic nevrže a komponenty dobře lícují. Také jednoduchá grafika v kapličce s přístroji vypovídá o nízké ceně auta. To materiály HR-V působí hodnotněji a hlavně moderněji – rozhodně by jeden neřekl, že se oba vozy světu představily ve stejném roce. Dotyková tlačítka na středovém panelu asi nevyhoví všem, fungují ale až na výjimky spolehlivě.
Designéři Renaultu se však vyřádili na netradičních detailech. Schránka před spolujezdcem se nevyklápí, ale vysouvá (což pro dlouhány na místě spolujezdce není příliš praktické), kapsy na zadní straně předních sedadel nahradily gumicuky. Potahy sedadel pak ocení rodiny s malými dětmi i milovníci stylu. U verze Intens jsou měnitelné, je možné je stáhnout a v případě nutnosti vyprat, případně vyměnit za jiné. Nové potahy stojí od 6.490 Kč.
Pohodlněji se nám sedělo v HR-V, u Capturu je pozice vyšší a jeho sedadla tolik neobejmou tělo. Sedačky obou aut by navíc mohly mít delší sedáky. U Francouze dále zamrzí chybějící loketní opěrka, která je dodávána jen ve formě příslušenství – stojí 3.990 Kč (bez montáže). V obou případech nás zaujaly řadicí páky. V HR-V je příjemně krátká a zároveň díky vyvýšené pozici dobře po ruce, hlavice se však nedrží úplně příjemně. V tomto ohledu boduje Captur, který v rámci nabídky příslušenství dostal ideálně tvarovanou kulatou hlavici z někdejšího Mégane GT220 (+2.290,-). Je ale kovová, a tak při chladných ránech studí do ruky.
U obou SUV najdeme jistá pochybení v oblasti ergonomie. V Renaultech nám dlouhodobě vadí zapínání tempomatu u ruční brzdy, tlačítka na volantu navíc nejsou podsvícena, což je za tmy matoucí. Dekor v dolní části volantu pak klouže v rukou, což je obzvlášť nepříjemné na klikaté silnici. U Hondy si zase stále nedokážeme zvyknout na složité ovládání palubního počítače.
Oba vozy do testu dorazily s multimediálním systémem včetně navigace, který používá sedmipalcovou dotykovou obrazovku. V případě Japonce se jedná o systém Honda Connect dodávaný v testované verzi Executive standardně, pro nižší stupeň Elegance za 16.000 Kč. Renault pro Captur ve verzi Intens standardně dodává systém Media Nav, my ale sáhli po lepším R-Linku za 15.000 Kč (bez příplatku až v nejvyšší verzi X-Mod).
Oba systémy je možné do určité míry individualizovat – u Hondy zvolíte třeba tapetu, u Renaultu podobu úvodní obrazovky – vedle sebe se může objevovat mapa navigace, aktuálně naladěná stanice rádia a další údaje. Oba systémy reagují na pokyny obdobnou rychlostí, z hlediska intuitivnosti ale u nás vyhrál francouzský R-Link. V jeho menu jsme potřebná data našli na první dobrou, zatímco u Hondy jsme si na logiku museli nejprve zvyknout.
Přestože jsou na tom oba soupeři z hlediska rozvoru podobně – 2.610 mm Hondy poráží Renault o nevýznamné čtyři milimetry – vnitřním prostorem se oba velice liší. Vliv na tom mají použité platformy. Captur je postaven na základech malého hatchbacku Clio, zatímco HR-V sdílí architekturu s modelem Jazz, který kombinuje prvky hatchbacku a MPV.
HR-V prostorností vzadu jasně dominuje, auto opravdu překvapuje, kolik zde konstruktéři našli místa. Ani Captur není vzadu nějak stísněný (až na průměrnou výšku nad sedákem), jen má zkrátka v podobě Hondy těžkého soupeře. „Pomoci“ si navíc může standardně dodávanou posuvnou zadní lavicí, kterou Honda nenabízí ani za příplatek. Jen škoda, že je lavice v celku a že po posunu zcela vpřed je místo pro pasažéry pouze nouzovou záležitostí.
Mamutí prostor na zadních sedadlech není u HR-V na úkor velikosti zavazadelníku, ba naopak. Jeho základní objem činí díky volnému prostoru pro rezervu 470 litrů, všechny verze Hondy jsou totiž na českém trhu dodávány s lepicí sadou. Tuto hodnotu je možné zvýšit až na 1.533 litrů, a to díky slavným Magic Seats. Ty se jedním tahem samy sklopí do roviny, v případě potřeby je možné zvednout jejich sedák a převážet rozměrnější zavazadla v kabině. Tento trik umožnilo umístění palivové nádrže pod přední sedadla. Nakládací hrana je v případě HR-V nižší než u Capturu, leží v 66 cm nad vozovkou (vs. 73 cm).
Honda HR-V vs. Renault Captur – srovnání rozměrů zavazadlových prostorů | ||
Model | Honda HR-V | Renault Captur |
Objem zavazadelníku min/max [l] | 470/1533 | 377/1235 |
Výška nákladové hrany [mm] | 660 | 730 |
Šířka kufru v nejužším místě [mm] | 1000 | 1010 |
Délka kufru [mm] | 800 | 380-590 |
Délka po sklopená zadní opěradla [mm] | 1600 | 1310 |
Výška pod plato [mm] | 560 | 610 |
Ani zavazadelník Capturu není malý, jeho objem se pohybuje od 377 do 455 litrů podle polohy zadní lavice. I v tomto případě je standardem lepicí sada, rezervní kolo se dodává za 2.000 Kč. Schod po sklopení zadní lavice vyrovnává dvojitá podlaha, která je v případě testované verze oboustranná – z jedné strany je omyvatelný plast, z druhé pak koberec. Sklopením zadních sedadel vznikne prostor velký 1.235 litrů, což je další důkaz, že v otázce prostornosti Captur na přece jen větší HR-V ztrácí.
HODNOCENÍ INTERIÉRU | Honda HR-V | Renault Captur |
Prostornost | 9 | 7 |
Přední sedačky | 7 | 7 |
Zadní sedačky | 9 | 7 |
Kufr | 9 | 7 |
Variabilita | 8 | 7 |
Průměr | 8,40 | 7,00 |
Motor, jízdní vlastnosti
Motorově vyrovnaní soupeři
Pod kapotou testovaného Capturu se objevuje známá vznětová patnáctistovka s 81 kW a 260 N.m. To v útrobách HR-V pracuje relativně nový motor – 1.6 i-DTEC (88 kW a 300 N.m), který byl vyvinut speciálně podle potřeb evropských zákazníků jako nástupce starší 2.2 i-DTEC. Nejvyššího výkonu obě auta dosahují v 4000 otáčkách, točivý moment u Renaultu vrcholí v 1750 otáčkách, zatímco u Hondy o něco výše, ve 2000 otáčkách.
Na základě parametrů by se dalo odhadnout, že HR-V bude o pořádný kus rychlejší než Captur, to by ale Francouz nesměl být o zhruba metrák lehčí. Síly jsou tak rázem vyrovnané a na silnici oba automobily působí podobně rychle.
To se potvrdilo i měřením. Výkon HR-V je znatelný až ve vyšších rychlostech. Captur totiž silnější Hondu v pružném zrychlení z 60 na 80 km/h porazil o 0,3 sekundy. Ve zrychlení z 80 na 120 km/h už tempo udávala Honda (12,8 s vs. 13,4 s).
Honda HR-V vs. Renault Captur – dynamické měření na letišti | ||
Model | Honda HR-V | Renault Captur |
Pneumatiky | 215/55 R17 | 205/55 R17 |
Pružnost na 4. RS(60-100 km/h)/5. RS (80-120 km/h) [s] | 7,5/12,8 | 7,2/13,4 |
Otáčky na nejvyšší RS při 130 km/h | 2400 | 2500 |
Skutečná rychlost při tachometrových 50, 90 a 130 km/h [km/h] | 46,6/86,6/123,1 | 47,1/86,2/125,3 |
Brzdná dráha ze 100 km/h [m] | 43,5 | 44,7 |
Přesto nepatrné rozdíly mezi oběma agregáty najdeme. Zátah japonské šestnáctistovky je lineárnější bez znatelného turboefektu, to u francouzské patnáctistovky je kolem 2000 otáček citelný silnější kopanec.
Řazení v Capturu je slušné, v HR-V ale doslova dokonalé – dráhy jsou velice přesné a krátké, řidič si opravdu vychutnává práci s kraťoučkou řadicí pákou. Snad jen ta spojka je až zbytečně citlivá, což ztěžuje rozjezdy.
Captur díky své nižší hmotnosti boduje také v oblasti spotřeby, a to jak té udávané, tak reálné. Kombinovaná spotřeba Capturu podle metodiky EU činí opravdu nízkých 3,7 litru na 100 km, zatímco u HR-V je o 0,3 litru vyšší. Stejného rozdílu jsme dosáhli i při testování. Při ostřejší jízdě jel Captur za šest, zatímco HR-V za 6,3 litru. S lehkou nohou se s Renaultem dá dostat k hranici pěti litrů, v případě Hondy spíše na 5,5 litru.
HODNOCENÍ MOTORU | Honda HR-V | Renault Captur |
Zrychlení | 7 | 6 |
Pružnost | 7 | 7 |
Spotřeba udávaná | 8 | 9 |
Spotřeba v testu | 6 | 7 |
Odhlučnění motoru | 8 | 6 |
Průměr | 7,20 | 7,00 |
Jistotou se chlubí oba
Podvozky obou aut používají obdobná řešení – vzpěry McPherson vpředu a jednoduchou zadní nápravu. Jízdně jsou na tom oba vozy velmi podobně, oba nabízejí přesné řízení a slušné jízdní vlastnosti, ve všech ohledech je ale na tom Honda o pověstný chlup lépe než Renault. Captur v zatáčkách pěkně sedí, do jízdy ale často mluví kontrola trakce, zatímco HR-V si i v ostřeji projetém oblouku vystačí bez zásahu elektronického pomocníka. Naladění podvozků obou aut je spíše tužšího ražení, Captur ale na nerovnostech poskakuje o něco více.
Největší rozdíl je znatelný v odhlučnění podvozku – od kol HR-V se ozývá pouze jemný dusot, to v Capturu jednotlivé nerovnosti dobře slyšíte. Naopak aerodynamický hluk v dálničním tempu je u obou aut zhruba podobný, Honda je možná o něco tišší. Zatímco u benzinové Hondy jsme si stěžovali na hluk od motoru, u té se vznětovou šestnáctistovkou je všechno v pořádku – agregát točí ve 130 km/h příjemných 2400 otáček. To brzdový systém je u Capturu i HR-V obdobně účinný, z rychlosti 100 km/h jsme s Capturem zastavili na 45 metrech, HR-V bylo o metr lepší.
Ve dvou aspektech je ale na tom Captur přece jen lépe. Za prvé, jeho světlomety svítí jasněji než základní halogeny HR-V. Řešením jsou diodové světlomety, ty jsou ale pro Hondu dostupné až v nejvyšší verzi Executive. Za druhé je pak nutno zmínit světlou výšku 200 mm, díky níž Captur zvládne i jízdu po rozježděné polní cestě. To HR-V se světlostí 170 mm dává najevo své ryze městské zaměření.
HODNOCENÍ JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍ | Honda HR-V | Renault Captur |
Ovladatelnost | 8 | 7 |
Komfort odpružení | 7 | 6 |
Odhlučnění podvozku | 8 | 6 |
Řízení | 8 | 8 |
Řazení | 9 | 7 |
Brzdy | 8 | 8 |
Průměr | 8,00 | 7,00 |
Závěr
Závěr
Duel Renaultu Captur a Hondy HR-V je soubojem dvou nejprodávanějších aut – zatímco Captur je nejprodávanějším malým SUV v Evropě, HR-V boduje v Japonsku, kde byl loni vůbec nejprodávanějším SUV na trhu. Náš test ukázal, že prodejní úspěchy obou modelů nejsou náhodou.
Honda je v mnoha aspektech lepší, za svoji kvalitu si ale nechává zaplatit, čímž se jí Renault přiblížil na dosah. Na body ale HR-V nakonec přece jen vyhrálo. Francouz nicméně za Japoncem nijak výrazně nezaostává, a tak díky své výrazně nižší ceně může být pro mnoho zájemců lepší volbou. Nabízí i povedenější vzhled, který je možné snadno upravit pomocí množství individualizačních prvků. Náš verdikt je každopádně jasný – rozhodně se vyplatí si za HR-V připlatit, protože nabízenou kvalitou si svoji vyšší cenovku dokáže obhájit.
SHRNUTÍ HODNOCENÍ | ||
MODEL | Honda HR-V | Renault Captur |
POŘIZOVACÍ NÁKLADY | 5,75 | 8,00 |
DESIGN | 7,00 | 6,80 |
INTERIÉR | 8,40 | 7,00 |
MOTOR | 7,20 | 7,00 |
JÍZDNÍ VLASTNOSTI | 8,00 | 7,00 |
CELKOVÝ PRŮMĚR | 7,27 | 7,16 |
CELKEM | ***1/2 | ***1/2 |
Honda HR-V 1.6 i-DTEC (88 kW)
Nejlevnější verze modelu | 479.900 Kč (1.5 i-VTEC/96 kW Comfort) |
Základ s testovaným motorem | 539.900 Kč (1.6 i-DTEC/88 kW Comfort) |
Testovaný vůz bez příplatků | 679.900 Kč (1.6 i-DTEC/88 kW Executive) |
Testovaný vůz s výbavou | 693.800 Kč (1.6 i-DTEC/88 kW Executive) |
Plusy
- Prostorná kabina
- Moderní interiér
- Dobře odhlučněný motor
Minusy
- Vyšší pořizovací cena
- Nízký výkon světlometů
- Citlivá spojka
Renault Captur 1.5 dCi (81 kW)
Nejlevnější verze modelu | 309.900 Kč (0.9 TCe/ 66 kW Life) |
Základ s testovaným motorem | 464.900 Kč (1.5 dCi/81 kW Intens) |
Testovaný vůz bez příplatků | 464.900 Kč (1.5 dCi/81 kW Intens) |
Testovaný vůz s výbavou | 509.690 Kč (1.5 dCi/81 kW Intens) |
Plusy
- Nízká cena
- Atraktivní vzhled
- Slušná světlá výška
Minusy
- Horší odhlučnění podvozku
- Lacinější materiály
- Hrubší zvuk motoru
Foto: Petr Homolka
Model | Honda HR-V 1.6 i-DTEC | Renault Captur 1.5 dCi |
Cena základní sestavy | 679 900 Kč | 464 900 Kč |
Cena testované sestavy | 693 800 Kč | 509 690 Kč |
Motor
| ||
Typ motoru: | přeplňovaný vznětový | přeplňovaný vznětový |
Válce / ventily: | 4 / 4 | 4 / 4 |
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): | 1597 | 1491 |
Zdvihový objem (ccm): | 88 / 4000 | 81 / 4000 |
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): | 300 / 2000 - 0 | 260 / 1750 - 0 |
Nejvyšší toč. moment elektromotoru (Nm / ot/min): | 0 / 0 - 0 | 0 / 0 - 0 |
Nejvyšší výkon elektromotoru (kW / ot/min): | 0 / 0 | 0 / 0 |
Nejvyšší výkon soustavy (kW / ot/min): | 0 | 0 |
Provozní vlastnosti
| ||
Maximální rychlost (km/h): | 192 | 180 |
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): | 10 | 11.4 |
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): | 4.2 / 3.8 / 4 | 4 / 3.6 / 3.7 |
Emise CO2: | 104 | 98 |
Rozměry a hmotnosti
| ||
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): | 470 / 1103 | 377 / 1235 |
Objem nádrže (l): | 50 | 45 |
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): | 1395 / 475 | 1288 / 475 |
![]() | ||
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
| ||
a) délka (mm): | 4294 | 4122 |
b) šířka (mm): | 1772 | 1778 |
c) výška (mm): | 1605 | 1566 |
d) rozvor (mm): | 2610 | 2606 |
e) rozchod vpředu (mm): | 1535 | 1531 |
f) rozchod vzadu (mm): | 1540 | 1516 |
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
| ||
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): | 860 / 1090 | 860 / 1040 |
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): | 710 / 950 | 600 / 800 |
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): | 980 | 1010 |
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): | 940 | 890 |
k) šířka vpředu (mm): | 1490 | 1380 |
l) šířka vzadu (mm): | 1420 | 1380 |
Délka sedáku vpředu (mm): | 470 | 470 |
Délka sedáku vzadu (mm): | 450 | 500 |
Výška opěradla vpředu (mm): | 600 | 650 |
Výška opěradla vzadu (mm): | 570 | 560 |
Místo vzadu pod předním sedadlem: | Ano | Ano |