Tokijská ohlédnutí: Studie Subaru G4e
Brčálově zelený koncept vystavený v Tokiu nemohl být osazen ničím čistším než elektropohonem. Tradiční problém kam s nimi (s akumulátory) vyřešili konstruktéři integrací článků do podlahy interiéru, což se jeví i z hlediska rozložení hmoty a výšky těžiště jako optimální volba. Konstrukce článků Li-Ion dává akusadě kapacitu pro dojezd 200 km na jedno nabití.
Design, který je u konceptů tím zásadním faktorem, je v tomto případě až překvapivě blízký sériové realitě dneška. Pokud by se něco podobného vyrábělo, došlo by zřejmě k zjednodušení zadního výklopného víka, u studie převážně tvořeného vyztuženým proskleným dílem, výměny kamer za konvenční vnější zpětná zrcátka a k umravnění by asi došlo také v rudém interiéru.
Zbytek auta, včetně koncových svítilen připomínajících styl Imprezy, by se snadno mohl objevit na modelu menším než je aktuální model Impreza. To by ostatně byl krok zapadající do strategie přiblížení se většímu počtu zákazníků. Atraktivní Subaru velikosti Fabie by si nejen v Evropě našlo mnoho zákazníků.