Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Aygo: Po faceliftu ceny začínají na 229.900,- Kč

Diskuze (16)
„Kolínská trojčata“ na začátku letošního roku přicházejí na český trh v mírně pozměněné podobě, v případě Toyoty Aygo je facelift čistě kosmetickou záležitostí. Základní cena třídveřové verze je 229.900,- Kč, pětidveřová je o 5 tisíc Kč dražší.

Nejviditelnější rozdílem u Toyoty Aygo je upravený design přídě. Spodní nasávací otvor má jiný tvar, přední mlhovky se přesunuly více k okrajům a jsou větší. Mírně se změnil také tvar masky chladiče a zadní světla dostala čirá krycí skla.

V nabídce jsou dva stupně výbavy. Levnější provedení Base má výškově nastavitelný volant, autorádio s CD přehrávačem a 2 reproduktory, elektrický posilovač řízení, čtyři airbagy a ABS s EBD. Příplatek za pětidveřovou karoserii je 5 tisíc Kč.

Vyšší výbava Terra přidává zpětná zrcátka a dveřní kliky v barvě vozu, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, otevírání zavazadlového prostoru tlačítkem místo klíčku, úchyty dětských sedaček Isofix a dělená zadní sedadla. Vnější zrcátka a dveřní kliky jsou v barvě karoserie, autorádio má 6 reproduktorů.

Pětidveřové Aygo s výbavou Terra má navíc standardně klimatizaci a otáčkoměr, pro třídveřovou verzi je potřeba za tyto dvě položky připlatit 15 tisíc Kč. K dalším možnostem nadstandardní výbavy patří stabilizační systém VSC (+ 13.500,- Kč) a Sport Pack – litá kola a přední mlhovky pro Terra (+ 18.000,- Kč), z nabídky zmizela možnost přiobjednat hlavové airbagy. Příplatek za metalický lak je 8 tisíc Kč.

Toyota Aygo facelift - ceny na českém trhu
Motor1,0 VVT-i 3dv.1,0 VVT-i 5dv.1,0 VVT-i 5dv.
Převodovka5M5MMMT
Zdvihový objem [cm3]998998998
Válce/ventily3/43/43/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]50/600050/600050/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]93/360093/360093/3600
Max. rychlost [km/h]157157157
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,214,214,9
Komb. spotřeba [l/100 km]4,54,54,6
Cena Base [Kč]229.900,-234.900,--
Cena Terra [Kč]252.400,-272.400,-287.400,-

I přes změny názvů výbav je nabídka téměř stejná jako v loňském roce. Base odpovídá dřívějšímu provedení Aygo, Terra pak Aygo+, respektive Aygo+ Cool. Rozdíly v cenách mezi současným a předchozím modelem jsou v řádu tisíců.

Diskuze (16)
1. 2. 2009 21:56
Bylo to pekny
Bylo to pekny miniauto, ted je ovsem jeste hezci :).
Avatar - Blue Sun
1. 2. 2009 21:10
Re: Milý (úmyslně "slepý") 507!
Ubohé dítě, tobě ještě nikdy nikdo neřekl o něčem, co se jmenuje "svoboda volby"?
Lidi tohle autíčko kupují, protože prostě chtějí. Ale to blbeček jako ty nepochopí.
1. 2. 2009 14:24
Re: Milý (úmyslně "slepý") 507!
Tak znovu,ale naposledy.V 5-ti lidech cestování v ani jednom z těchto aut není moc pohodlné.Ve čtyřech je to ve všech v pohodě.Ve dvou o tom nemá vůbec cenu psát.Do města rozhodně ideálnější supermini,menší vnější rozměr,větší možnosti k zaparkování.Čili jako druhé auto do rodiny ideál.Nač Fábii jako druhé auto?Jako jediné rodinné je skoro malá (hlavně úzká ve vnitř),jako druhé zbytečně dlouhá.
1. 2. 2009 14:07
Re: Milý (úmyslně "slepý") 507!
Tak Yaris je stale dražší než Aygo. ;-)
1. 2. 2009 12:46
Re: Milý (úmyslně "slepý") 507!
Ona to je jen pojistka?Copak je pojistka jediný náklad na provoz auta?
K těm třídám Fábia je sice o třídu výše,ale cestovat v 5lidech bych v ní nechtěl,na tom je s těmito mini nastejno,ve čtyřech je to ve všech stejné.Kufr je jediné plus Fábie.A co když ho tak velký nepotřebuji?Nejsem paštikář,abych všude vozil zásoby jídla sebou.Na běžný nákup Aygo stačí a vše větší ti rádi dovezou zdarma až do domu.Do města ideál,nač Fábii?