Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW čeká rekordní prodej aut s vlajkovou značkou Volkswagen

redakce AUTO.CZ
Diskuze (53)
Koncern již dříve předpověděl, že jeho celkový prodej v letošním roce poprvé překročí osm milionů vozů.

Německý automobilový koncern Volkswagen v letošním roce poprvé prodá více než pět milionů vozů s vlajkovou značkou VW. Uvedl to podle německého listu Automobilwoche generální ředitel společnosti Martin Winterkorn. Potvrdil rovněž, že firma letos počítá s rekordními provozními výsledky.

Prodej automobilů se značkou VW v období od ledna do listopadu vystoupal na 4,69 milionu vozů. To představuje meziroční nárůst o více než 12 procent, napsala agentura DPA.

"Dobýváme nové trhy, mimo jiné jihovýchodní Asii, Blízký východ, Indii a Rusko," uvedl podle listu Winterkorn.

Koncern již dříve předpověděl, že jeho celkový prodej v letošním roce poprvé překročí osm milionů vozů. Volkswagen, jehož součástí je česká Škoda Auto, je největší automobilkou v Evropě. Do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě.

Provozní zisk Volkswagenu za letošní první tři čtvrtletí meziročně stoupl o 86 procent na devět miliard eur (téměř 230 miliard Kč). V celém loňském roce se přitom téměř zečtyřnásobil na rekordních 7,1 miliardy eur.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (53)
Avatar - Hammunasakra
21. 12. 2011 23:58
Re: Snad to fanatičtí odpůrci
Ne - TAHLE "verze"
1) je MNOHEM lepší (než ta - NE vaše - "původní")
2) by snad i "šla" (NE že bych z ní "jásala" - ale "jde to", s tím NEmám "problém" ;-)
PS: Vy NE"cítíte" ten BIG rozdíl? (mezi oběma "verzemi"? :-)
PPS: Trochu NEstíhám + navíc když "chvilku mám" ještě pod srovnáním DRAŽŠího SUPERBu s obyč motorem 2.0 TDi versus cenově výhodnější Citroën C5 s výrazně lepší MOTORizací 2.2 HDi 150 kW "něco k dořešení/k diskuzi" mám ;-)
Avatar - white label
21. 12. 2011 23:11
Re: Snad to fanatičtí odpůrci
Mám ti to tradičně zopakovat:
"VW, jako nejlepší, ve smyslu nejprodávanější/nejúspěšnější na trhu, zatím "pouze" na evropském, ale časem možná i světovém. Je na tom snad něco k nepochopení?"
Můžeš raději konečně odpovědět na otázku v závěru citace...
21. 12. 2011 20:48
Re: Prehovoril fanatický obdivovač ....
On je takový malý organizační problém, že Seat je pod Audi, které je na stejné úrovni jako VW, pod kterým je Škoda. Samozřejmě, když se koncern rozhodně ze Seatu udělat low-cost, tak to bude, ale ta značka je pod Audi a má být levnější alternativou právě k Audi. Bylo to vidět třeba na tom, že Seat dostával jednotky laděné Audi, které byly výkonnější než verze pro VW.

Když to plánovali, tak žádná Dacia nebyla a podle mě pozici VW viděli výš - Audi mělo být sportovněji zaměřené. Pak by Škoda zastávala mainstreamovou pozici se Seatem. Je to vidět i na Phaetonu. Audi se mělo zaměřit na BMW a VW na Mercedes. Jenže trh se změnil.
21. 12. 2011 20:32
Re: Snad to fanatičtí odpůrci
VW má malé marže, většinu zisku koncernu generuje Audi a Porsche. Jeden by nevěřil, jak jsou příjmy z licencí z Číny důležité. Také tam VW operuje téměř 30 let. V USA jsou ztrátoví (plánují se dostat do černých čísel někdy v roce 2013). VW rozhodně nepatří mezi nejefektivnější automobilky.
21. 12. 2011 17:21
Re: Záruka u Kie funguje ukážkovo ...
Keďže tam chodím tak to viem a čo viem tak je to i u ostatných majiteľov ... a tá prikúpená záruka Škody sa stále ani neblíži tej z Kie v základnej cene ....

Ono je to síce popálárne "dokazovať", že vlastne je tá záruka o ničom, ale nepoznám jediný !! prípad majiteľa kie ktorému by niečo neuznali ...