Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Passat Alltrack 2015: O palec výš

Michal Fokt
Diskuze (42)
V Ženevě bude mít světovou premiéru nový Passat Alltrack, schopný jízdy i mimo zpevněné cesty. Má standardně pohon všech kol a světlost zvýšenou o 27,5 mm.

Verze se zvýšenou světlostí už v nabídce Vokswagenu zdomácněly a nic na tom nehodlá měnit ani aktuální generace modelu Passat, která i protentokrát přichází v provedení Alltrack. Výchozím modelem je pochopitelně karoserie kombi, která dostala pozměněné tvary obou nárazníků, ochranné plastové lemy blatníků a prahů, nové střešní ližiny a co je důležitější - dodatečné nerezové oplechování spodní části vozu.

Samozřejmostí je haldexová čtyřkolka, s níž u nejvýkonnějších verzí spolupracuje systém XDS+, jenž prostřednictvím přibrzďování vnitřních kol pomáhá omezovat nedotáčivost, která bude u auta se světlostí zvýšenou o 2,75 cm pochopitelně větší, než u klasického kombi. Doposud dostupné jízdní módy 'Eco', 'Normal' a 'Sport' se navíc rozšiřují o režim Off Road. K pohonu poslouží dva benzinové motory a tři turbodiesely. Zážehové jednotky zastupuje 1.4 TSI/110 kW a 2.0 TSI/162 kW, turbodiesely pak 2.0 TDi se 110, 140 a 176 kW.

V nabídce budou šestistupňové manuály a dvouspojky se stejným počtem kvaltů, jejich kombinovatelnost s jednotlivými motorizacemi bude oznámena později. Jisté ovšem je, že Alltrack dostane standardně 17" kola, bude však možné pořídit i ráfky o velikosti 18 a 19 palců. Prodej terénního Passatu bude zahájen koncem září.

Michal Fokt
Diskuze (42)
20. 2. 2015 07:45
Re: Proč
Presne tak, problem novych benzinu je, ze jsou nevyzkousene a je s nimi tuna problemu. A to ty TSIcka jsou jeste relativne v pohode, tam jsou vicemene problemy jen s rozvody, ktere se daji sice draze, ale daji resit. Takove vyhonene benziny od BMW se proste rozpadnou a nashledanou zakazniku kupuj novy motor, nenadelas nic.
20. 2. 2015 05:46
Re: Proč
Co jsi hezký napsal diskuse, to skoro vypadá, že vám staré aktuální informace!

Mám benzín i diesel, jsem jezdí lépe TSI také samozřejmě staré dobré dieslu 1.9 TDI bez DPF než moderní TDI s filtrem :no:

PS:- dnešní době moderní diesel jednoznačně už nevyplatí :-!
20. 2. 2015 05:18
Re: Proč
Také jsem nejezdi 2.0TDI s DPF :no: , já bych zvolil TSI :-!
[odkaz]
20. 2. 2015 04:25
Re: Pane redaktore...
Oooops ;-\
Avatar - Ada je zase tady
20. 2. 2015 02:31
Re: Proč
Bingo! :yes: