Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volvo má nejlepší firemní časopis

Ondřej Šuch
Diskuze (0)
Firemní časopisy pro věrné zákazníky nemusí být jen skladištěm reklamních textů...

Oficiální zpráva

V-Style, magazín vydávaný společností Volvo Auto Czech se stal nejlepším periodikem ve své kategorii v České republice. Ukázala to soutěž firemních periodik Zlatý středník, pořádaná PR Klubem České republiky.

V-Style zvítězil ve třech kategoriích, a to v kategorii „Nejlepší Zákaznický magazín“, „Nejlepší titulní stránka“ a „Nejlepší obrazová výbava“. V-Style vytváří a vydává pro Českou republiku společnost Volvo Auto Czech ve spolupráci s agenturou Boomerang Publishing, autorem grafické úpravy je Radek Rytina. První číslo vyšlo v březnu roku 2001.

Subjektivní pohled

Firemní časopis pro klienty a zájemce o dění v automobilce vydávají již téměř všichni čeští dovozci aut a odnedávna také ŠkodaAuto. Aniž bych se chtěl vydávat na tenký led výkladu účinnosti metod Public Relations, můžeme se snad shodnout na tom, že dopad či účinnost takovýchto periodik klesá s jejich podobností reklamním letákům a naopak stoupá s podobností běžnému časopisu.

A proč o tom vůbec mluvím? Inu proto, že v magazínu V-Style, který vydává pro zákazníky český dovozce značky Volvo, nepoznáte na prvních desítkách stran, že jde o časopis o autech. Je tu sever, příroda, golf, rybaření, a Madelaine Albrightová. A když už tu auta jsou, jde o povídání o designu, bezpečnosti a podobných nereklamních tématech. Nebudu chválit, podívejte se sami na www.v-style.cz.

O zlatém středníku

Zlatý středník je pořádán PR Klubem ČR ve spolupráci s Marketingovým klubem ČR, Českou marketingovou společností a Asociací public relations agentur za podpory časopisu Strategie. Soutěží se v kategoriích Nejlepší interní časopis, Nejlepší B2C časopis, Nejlepší B2B časopis, Nejlepší firemní profil, Nejlepší katalog zboží B2C a Nejlepší interní noviny. Kromě ocenění v rámci kategorií udělila porota i ceny Za nejlepší titulní stranu, Za nejlepší grafickou úpravu a Za nejlepší obrazovou výbavu.

Soutěž se týká firemních tištěných periodik a neperiodik určených k reprezentaci či prezentaci výrobků zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Může se jí zúčastnit jakákoliv společnost působící v České republice, která vydává publikace dle stanovené nomenklatury, či agentura nebo jiná třetí osoba, která takové publikace zpracovává pro společnost působící na tuzemském trhu.

Ondřej Šuch
Diskuze (0)