Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Passat Alltrack: Ceny v Německu

VW Passat Alltrack (oficiální foto)
VW Passat Alltrack (oficiální foto)
VW Passat Alltrack (oficiální foto)
VW Passat Alltrack (oficiální foto)
21 Fotogalerie
Tokijská premiéra oplastovaného Passatu je již za námi, v sousedním Německu si již Alltrack můžete objednávat.

Základem pro model pojmenovaný Alltrack je Passat Variant. Od něj se novinka odlišuje novými nárazníky s větším množstvím tmavého plastu. V předním nárazníku přibyla výrazná voštinová mřížka v nasávacím otvoru a stříbrná část v exponovaném místě uprostřed.

Ochrannou funkci mají také plastové lemy blatníků a nové prahové nástavce. Sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny dostala nový design a společně s novými pneumatikami a paketem pro špatné cesty mají zajistit přírůstek světlé výšky proti civilním Passatům a to na hodnotu 165 mm.

Ačkoliv Alltrack lze stěží brát jako automobil vhodný pro zdolávání těžkého terénu, majitelům jistě přijde vhod drobné vylepšení nájezdových úhlů a úhlu přechodového. Z dřívějších 13,5, 11,9 resp. 9,5 stupňů (přední, zadní a přechodový úhel) se nyní díky nárůstu světlé výšky stalo 16, 13,6 a 12,8 stupňů.

Volkswagen Passat Alltrack je v nabídce se čtyřmi motory. Základní 1,8 TSI (118 kW) bude jako jediná motorizace dodáván pouze s pohonem předních kol. Dvoulitr 2,0 TSI (155 kW) už dostane 4Motion standardně.

Základní turbodiesel 2,0 TDI (103 kW) bude standardně ve verzi s pohonem předních kol, ale za příplatek bude k dispozici i jako 4Motion. Silnější verze 2,0 TDI (125 kW) bude kombinována s 4Motion vždy. Obě nejsilnější motorizace, tedy jak dieselová tak benzinová mají standardně šestistupňový dvouspojkový automat DSG. Více podrobností naleznete v tabulce.

Volkswagen Passat Alltrack - ceny v Německu
Motor1,8 TSI2,0 TSI 4Motion2,0 TDI2,0 TDI 4Motion2,0 TDI 4 Motion
Zdvihový objem [cm3]17981984196819681968
Převodovka6M6A6M6M6A
válce/ventily4/44/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]118/5000-6200155/5300-6200103/4200103/4200125/4200
Nejvyšší toč. Moment [Nm/ot/min]250/1500-4500280/1700-5200320/1750-2500320/1750-2500350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]211212201198210
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,97.810,210,38,9
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]7,78,65,25,75,8
Cena v Německu [Eur]33.450,-39.750,-34.325,-36.225,-40.075,-
pozn.: ceny v tabulce jsou maloobchodní včetně místní daně

Co nalezneme v základní výbavě? Například již zmíněná sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin „Valley“ s pneumatikami o rozměru 225/50, přední sedadla Comfort, obložení interiéru v provedení „Titanium Silver“, pedály z kartáčované nerezavějící oceli, mlhovky, u TSI 155 kW a TDI 125 kW elektronický samosvor XDS, rádio RCD 310, přední a zadní parkovací senzory, dvouzónová klimatizace „Climatronic“, palubní počítač s velkým displejem, tempomat či střešní nosič.

Rozdíl oproti Passatu Variant Comfortline se shodným motorem je (v německém ceníku) přibližně dva a půl tisíce Eur. Na náš trh Alltrack dorazí na podzim příštího roku.