Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Vyberte si: Novou Fabii, nebo zvýšení výkonu o 30 koní u Porsche 911?

Aleš Dragoun
Diskuze (15)
Porsche modifikovalo slavnou devětsetjedenáctku. Facelift ovšem nečekejte, 991 byla přece modernizována nedávno...

Karosářské úpravy legendy se nekonají, série 991 II, jak je (překvapivě) oficiálně označována, byla poprvé představena v září 2015 a jednotlivé verze na trh uváděny postupně. Modernizace, už pro modelový rok 2018, je tedy decentního rázu, týká se hlavně techniky. Zvenčí se omezuje jen na nové laky karoserie, to podstatné se skrývá uvnitř.

Nejdůležitější prvek představuje výkonová posila pro všechny modely S včetně čtyřkolek. Šestiválcové boxery 2,98 l se dvěma turby dávají standardně 309 kW (420 k). Porsche pro ně nabídne nově dalších 22 kW (30 k). Součástí kitu jsou větší turba, balíček Sport Chrono, upravené chlazení brzd a sportovní výfuk s dvojicí středových koncovek. Celek stojí jako malé auto: 10.139 eur (274.100 Kč). Za exkluzivitu se platí, u Porsche pak obzvláště...

Zajímavostí je to, že počínaje červnem bude k mání i pro starší verze devětsetjedenáctky, tedy konkrétně modelové roky 2016 a 2017, dřívější verze tyto přeplňované motory nepoháněly. Musí být opět vybaveny paketem Sport Chrono, tedy veškerou elektronikou, která mění nastavení motoru, podvozku i převodovky, dále pak přídavnými ukazateli výkonu, tlačítkem Sport Plus a stopkami.

Zlepšilo se i spojení se světem. S integrovanou SIM kartou standardu LTE se řidič připojí na wi-fi hotspot, což se při navigaci a dalším online vyhledávání hodí. K dispozici během roku budou další datové balíčky, samozřejmě opět za peníze navíc. Zarezervovat místo v restauraci, v hotelu, případně zamluvit letenku přímo z auta však zatím možné není. Čeští zákazníci navíc ostrouhají, k dispozici je tato „simka“ coby součást systému Connect Plus ve 13 zemích střední a západní Evropy, USA, Číně a Japonsku.

Ještě ke zmíněným barvám. Pro exteriér přibyla žlutá metalíza Saffron, edice Targa 4S Exclusive Design dostala modrou Aetna. Koncovky výfuku jsou nyní i leskle černé. V kabině mohou klienti zvolit materiál Sport-Tex v grafitové černi a modři, zmíněná omezená série má druhý jmenovaný v základu. Devětsetjedenáctky také zdraží, ale maximálně o dvě procenta.

Aleš Dragoun
Diskuze (15)
Avatar - Zappa
23. 3. 2017 13:50
Re: trapas....
:yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
23. 3. 2017 12:04
Re: trapas....
Jj, eRko je po této stránce dokonalé...
23. 3. 2017 12:00
Re: trapas....
V téhle generaci byl prakticky od začátku. Nevím, jestli úplně první měsíce (na začátku mívají u některých položek napsané, že budou dostupné až od M/RRRR), ale velmi brzo.

Jsem zvědavý, jestli bude mít nástupce R. Je sice hezké, že se manuální převodovka vrátila do GT3, mám však radši elegantnější karoserii bez pevného křídla.
Avatar - maxi!
23. 3. 2017 09:05
Re: V pořádku
snobizmus a 911 k sebe velmi nepatri - myslim,ze velka vacsina majitelov vie, preco prave 911 a maju k tomu iny vztah a su casto aj velky fandovia a nie len tkz. zberatelia znackovych aut.
Ale ceny su nehorazne, to suhlasim - ale mozno len pre nas, ved ked pozries, ze kolko srandiciek ( hodinky, moda, jedlo, high end, dovolenky,....) dokazu predat za neuveritelne sumy...
>:D :-!
Avatar - white label
22. 3. 2017 23:02
Re: V pořádku