Výsledky BMW Group Česká republika v roce 2007 a plány na rok 2008
BMW Group chce navázat na úspěšné tažení také v roce 2008. „Loňský rok byl nejúspěšnějším rokem v historii značky BMW v České republice“ říká ředitel BMW Group Česká republika pan Georg Bucher.
Automobilů značek BMW a MINI bylo v roce 2007 dodáno klientům více než 2500, což je nárůst oproti roku 2006 o více než 30 %. BMW samotných bylo prodáno více než 2400 díky autorizovaným dealerům BMW, kterých je v současné době 13 v České republice. Nárůst prodejů MINI byl více než 63 % oproti roku 2006. Přesná čísla registrovaných vozidel, budou k dispozici během dneška.
Nové provedení modelu BMW X5, se stalo nejprodávanějším modelem. Za rok 2007 si tento model zvolilo 616 zákazníků. Modelová řada BMW 3 nyní nabízí 4 modelové varianty (sedan, coupé, touring a verzi coupé-cabrio) a je základem prodejního úspěchu v roce 2007. Také 4 karosářské verze bude nabízet řada 1 - 3dveřové provedení, 5dveřové, 2dveřové coupé a kabrio.
Pro rok 2008 BMW očekává prodej více než 3000 vozidel. První polovina roku přinese mnoho novinek, jmenujme například nejvíce očekávaný model BMW X6 dále pak rozšíření BMW řady 1 o verzi kabrio.
Druhá generace vozu MINI byla představena v roce 2006, v roce 2007 přibyla verze MINI Clubman s větším důrazem na prostor jak pro cestují, tak pro zavazadla. Model Clubman také představil inovativní systém otevírání dveří. Nárůst prodejů oproti roku 2006 byl o 63 % na celkových 96 vozidel.
V roce 2007 BMW Group Česká republika zahájila prodej ojetých vozů BMW. Tento program je pojmenován BMW Premium Selection a v roce 2008 bude oficielně představen prostřednictvím sítě autorizovaných dealerů BMW. BMW Group očekává v roce 2008 nárůst prodejů o 50 %.