Wimmer RS si pohrál se starším Porsche 911 Turbo Cabriolet
Porsche 911 Turbo Cabriolet se v rámci generace 997 představilo na jaře roku 2007 a dorazilo tehdy s plochým šestiválcem o objemu 3,6 litru přeplňovaným dvojicí turbodmychadel s variabilní geometrií lopatek.
Ve své standardní podobě tehdy tento model disponoval výkonem 353 kW (480 k) a točivým momentem 620 N.m, resp. 680 N.m při využití funkce overboost. Ve spolupráci s manuální převodovkou a pohonem všech kol tyto hodnoty Porsche stačily k akceleraci z 0 na 100 km/h za rovné čtyři sekundy a dosažení maximální rychlosti 310 km/h.
Tyto jízdní výkony jsou rozhodně úctyhodné i téměř devět let od premiéry tohoto modelu, ale německý tuner Wimmer Rennsporttechnik Solingen GmbH je připraven provést úpravy, které staršímu Turbu umožní překonat i nejnovější supersporty.
Pro šestiválec Porsche mají v Solingenu připraveny řadu poměrně zásadních zásahu, z nichž odhalují instalaci vlastních turbodmychadel, výměnu palivového čerpadla a zásahy do softwaru řídící jednotky motoru. Samozřejmostí je nový výfukový systém z nerezové oceli se sportovními katalyzátory.
Výsledkem všech provedených úprav je výkon 609 kW (828 k) a točivý moment 870 N.m. Vedle motoru se tedy úpravy dočkala i spojka a tuningová firma rovnou uvádí, že akceleraci z 0 na 200 km/h její výtvor zvládne za 10,1 s, zatímco maximální rychlost se pohybuje okolo 348 km/h.
Wimmer RS vedle úprav motoru nabízí pro Porsche i nové stavitelné tlumiče KW a 19-palcová kola OZ Ultraleggera. Pro karoserii je pak k dispozici zlatá fólie, který učiní kabriolet skutečně nepřehlédnutelným.
Zájemci o zvýšení výkonu motoru svého staršího Turba si u Wimmer RS musí připravit 39.000 euro (zhruba 1.060.000 Kč) a na nové tlumiče a kola i s pneumatikami potřebují 7500 eur (okolo 205.000 Kč).