Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Yamaha YZF-R3 se díky GG Retrofitz může proměnit v nádherný café racer

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
Yamaha YZF-R3 ve svém sériovém provedení představuje moderní lehký supersport, který však může díky sadě komponentů od GG Retrofitz vypadat jako café racer ze sedmdesátých let.

Kalifornská společnost GG Retrofitz zaměřila svou pozornost na malý supersport Yamaha YZF-R3, který ve své sériové podobě sází na ostře řezané linie ve stylu větších a výkonnějších příbuzných, v jejichž názvu figuruje písmeno R a vrací se s jeho vzhledem zpět do minulosti.

Yamaha YZF-R3 se totiž po zákroku GG Retrrofitz pyšní vizáží ve stylu závodních motocyklů konce sedmdesátých let, resp. café racerů jimi inspirovanými. Původní kapoty i sedlo a světla jsou totiž z motocyklu demontovány a nahrazeny sadou nových komponentů.

Výsledkem proměny je pak nádherné retro, které ovšem i nadále disponuje moderní pohonnou jednotkou i podvozkem a navíc se oproti sériovému provedení může pochlubit o zhruba 4 kg nižší hmotností.

GG Retrofitz není firmou, která postaví jeden jediný exemplář a nechá jej pouze obdivovat na výstavách, ale svou kreaci nabízí jako sadu dílů pod jménem Rocket Street za 1078,20 amerických dolarů (zhruba 25.000 Kč), kterou lze poměrně jednoduše namontovat na YZF-R3 z let 2013 až 2018.

Yamaha YZF-R3 z těchto let je poháněna kapalinou chlazeným dvouválcem o objemu 321 cm3 s rozvodem DOHC, disponujícím nejvyšším výkonem 30,9 kW (42 k) při 10.750 min-1 a točivým momentem 29,6 N.m při 9.000 min-1. Tyto hodnoty míří na zadní kolo prostřednictvím šestistupňové převodovky.

Motocykl s rozvorem kol 1380 mm má celkovou délku 2090 mm, šířku 720 mm, výšku 1135 mm a sedlo ve výšce 780 mm. Motocykl se pyšní pohotovostní hmotností 169 kg, stojící za jeho hbitostí.

V souvislosti s tímto zástupcem značky Yamaha pak lze připomenout, že pro sezónu 2019 byla připravena nová generace YZF-R3.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)