Ženeva živě: Dacia Sandero – první dojmy

Ženeva živě: Dacia Sandero – první dojmy

 
 

Uvnitř je Loganovsky bytelný interiér, jeho nízkonákladovost je ale pochopitelně na první pohled patrná. Oproti Loganu je design zase o kus přívětivější a palubní deska nabízí vše potřebné.

Dacia Sandero je sice postavena na platformě shodné s Dacií Logan, oproti ní nabízí ale moderní kabát, za který se Dacia rozhodně nemusí stydět. Oproti jihoamerickému Sanderu mnoho změn nenajdeme, mezi těmi nemnoha je ale vcelku povedené přepracování přední masky, která již tolik nepřipomíná masky mateřského Renaultu. Na ní se také usídlilo nové, mladistvěji působící logo.

Uvnitř je Loganovsky bytelný interiér, jeho nízkonákladovost je ale pochopitelně na první pohled patrná. Oproti Loganu je design zase o kus přívětivější a palubní deska nabízí vše potřebné. Stříbrná střední konzola připomíná tu z Loganu, ovladače ale působí propracovaněji.

Otevíráme zadní boční dveře (jde s nimi velmi lehce manipulovat) a usedáme na zadní sedadla. Prostoru nad hlavou je dostatek, prostor pro kolena je poplatný celkové délce 4020 mm, Sandero ovšem v tomto ohledu nijak nezaostává za svými třídními kolegy.

Zavazadlový prostor je překvapivě objemný, navíc dobře přístupný a komu nestačí jeho 320 litrů (pro porovnání, Fabia nabízí 300 litrů, Corsa 285 l), ten může sáhnout po Loganu MCV.

Podle nás má Sandero v Evropě (zejména té východní) velkou šanci stát se oblíbeným levným automobilem pro nenáročné uživatele v daleko větší míře než je tomu u dnes již nemoderně vypadajícího Loganu.

Automobil má délku 4020 mm a rozvor dlouhý 2588 mm, takže na Logan Sanderu chybí do délky 230 mm a na rozvoru 42 mm. Výška 1534 mm je shodná, podobně jako vyšší světlost 155 mm, zohledňující použití auta na horších cestách.

Pod kapotou budou zážehové čtyřválce 1,4 (55 kW) nebo 1,6 (66 kW), vznětovou nabídku budou uspokojovat motory 1,5 dCi (50 a 63 kW).

Spolupracujeme s TipCars.com
Jeff Bezos se stal druhým nejbohatším člověkem, vděčí za to růstu akcií Amazonu Jeff Bezos se stal druhým nejbohatším člověkem, vděčí za to růstu akcií Amazonu

Ředitel a zakladatel Amazonu, Jeff Bezos, se vyšplhal na…

Cesta dlouhá přes dva týdny. Jak přes Alpy putuje ropa do Česka Cesta dlouhá přes dva týdny. Jak přes Alpy putuje ropa do Česka

Teče líně, sotva se plouží. Chodec by jí bez problémů…

Euro oslabovalo, spekulanti se bojí ekonomického zpomalení Euro oslabovalo, spekulanti se bojí ekonomického zpomalení

Kurz dolaru dnes zůstal po počátečním růstu bez větších…

Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku

Po problematickém loňském a předloňském roce má ruský trh…

 
 

Přidat názorDiskuse: Ženeva živě: Dacia Sandero – první dojmy







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
O tato auta přicházíme kvůli módní vlně SUV. Některá nás obzvláště mrzí O tato auta přicházíme kvůli módní vlně SUV. Některá nás obzvláště mrzí

Hlad zákazníků po módních SUV je drtivý. Automobilky na…

Škoda dospěla k názoru, že nejlepším elektromobilem bude SUV. Tak má vypadat Škoda dospěla k názoru, že nejlepším elektromobilem bude SUV. Tak má vypadat

Za dva týdny v Číně Škoda ukáže koncept svého budoucího…

 




První jízdní dojmy: Jak jezdí faceliftovaná Dacia Sandero & Duster? První jízdní dojmy: Jak jezdí faceliftovaná Dacia Sandero & Duster?

Dacia letos očekává rekordní prodeje, ale ve snaze…

Dacia Sandero: Nový základní motor a dražší Stepway Dacia Sandero: Nový základní motor a dražší Stepway

Sandero se v rámci modernizace dočkalo inovovaného…

 



 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Včera

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra útočila jménem ISIS

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra…

Německá prokuratura obvinila 18letého Němce s marockými kořeny z pokusu o vraždu, viní ho z loňského žhářského…

Tomáš splácel čtvrt milionu: Ušetřit se mu podařilo až sloučením půjček

Tomáš splácel čtvrt milionu: Ušetřit se mu podařilo…

Tomáš (35) si půjčil na auto, výměnu oken a pořídil si kreditní kartu. Pak zjistil, že splátky všech půjček…

 

iSport.cz

Mareček: Na Slavii to chceme zlomit. Rosického rady jsou k nezaplacení

Mareček: Na Slavii to chceme zlomit. Rosického rady…

Spartu čeká ve 22. kole ePojisteni.cz ligy prestižní derby se Slavií. Do zápasu vstoupí jako favorit sešívaný…

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se legendy před derby

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se…

Čtyři legendy, které v historii derby S nasypaly hromady gólů, nejenže vzpomínaly na pikantérie ze svých…

 

Reflex.cz

Zruší vlády hotovost? Slovenský ekonom vysvětlil, kdo a proč chce konec bankovek

Zruší vlády hotovost? Slovenský ekonom vysvětlil,…

Politici, centrální bankéři a karetní společnosti. Ti všichni by profitovali ze zrušení hotovosti. Naopak…

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora vstupuje do českých kin, z knihkupectví rychle mizí

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora…

Dvanáctiletému Conorovi umírá maminka na rakovinu a z reálného světa, od šikanujících spolužáků, nesnesitelné…