Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

640 koní a pohon zadních kol. Lamborghini představuje Huracán Tecnica

Jan Zajíc Jan Zajíc 13. 4. 2022 • 15:24
51
2
Zobrazit náhledy (51)
Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica Lamborghini Huracán Tecnica

Lamborghini se chlubí novou verzí modelu Huracán. Jmenuje se Tecnica a majitele má potěšit jak na silnici, tak na okruhu.

Jde tedy o provedení, které se nachází někde mezi standardním Huracánem Evo a ostrým STO. Výkon odpovídá té sportovnější variantě, tedy STO: atmosféricky plněný vidlicový desetiválec o objemu 5,2 litru tedy poskytuje 640 koní (470 kW) a také dává 565 Nm. Motor v Evu má 610 koní a 560 Nm.

Lamborghini dále v souvislosti se silnější V10 zmiňuje zajímavější zvuk. Huracán Tecnica bude k mání výhradně s pohonem zadních kol, který doplňuje systém natáčení zadní nápravy. Motor je kombinován se sedmistupňovou automatickou  dvouspojkovou převodovkou. Huracán Evo zrychluje z klidu na stovku za 3,2 sekundy, maximální rychlost výrobce neprozradil.

Zato zdůrazňuje, že udělal spoustu práce pro to, aby vůz skvěle fungoval i na okruzích. Supersport je vybaven karbon-keramickými brzdami a díky použití odlehčených dílů je také lehčí. Jde například o karbonový kryt motoru či nové dveřní panely. Tecnica váží 1379 kilogramů, zadokolkové Evo 1389 kg. Zas tak velký rozdíl to tedy není.

V Lamborghini se dále zaměřili na aerodynamiku: Tecnica údajně nabízí o 35 procent lepší přítlak na zadní nápravě, současně se však inženýrům povedlo o 20 procent snížit aerodynamický odpor. Bavíme se opět o srovnání s provedením Evo RWD.

Italská automobilka plánuje, že první exempláře Huracánu Tecnica zákazníkům dodá ještě v letošním ruce. Cenu však neprozradila.

Video se připravuje ...

Doporučujeme

Témata
Avatar - Dinar
13. 4. 2022 10:51
Tak tohle
už bude chtít hodně odvážného řidiče, přes 600 koní na zadku, váha malého hatchbacku... :yes: