Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Abarth Grande Punto: kity Assetto a esseesse v prodeji

Diskuze (11)
Abarth zveřejnil ceny dvou balíčků úprav pro Fiat Grande Punto s motorem 1,4 T-Jet. Veřejnosti se tyto kity poprvé představí na dni otevřených dveří Abarth.

Abarth nachystal pro Fiat Grande Punto dvě sady úprav s názvy Assetto a esseesse. Obě jsou určeny pro model s přeplňovaným motorem 1,4 T-Jet ve verzi Abarth, který má výkon 114 kW.

Levnější sada Assetto obsahuje vrtané kotouče pro obě nápravy, nové přední brzdové destičky, sportovní vinuté pružiny, které sníží podvozek o 15/20 mm a 18palcová litá kola s bílým nebo titanovým povrchem na pneumatikách 215/40 ZR18 Pirelli Pzero.

Druhá sada esseesse (zkratka slov Super Sport) přidává k Assetto speciální vzduchový filtr s označením „powered by BMC“, nové turbodmychadlo Garrett, zdvojený zadní díl výfuku s chromovanými koncovkami a upravené nastavení řídicí jednotky motoru. Výsledkem těchto úprav je zvýšení výkonu ze 114 na celkových 134 kW při 5750 ot./min. Nejvyšší točivý moment má hodnotu 270 Nm při 3000 ot./min. To dovoluje automobilu zrychlit z klidu na 100 km/h za 7,7 s a dosáhnout nejvyšší rychlosti 215 km/h. Po vizuální stránce se Grande Punto s tímto kitem odlišuje polepem s nápisem esseesse a speciálním krytem motoru.

Potřebné díly bude Abarth dodávat v dřevěných krabicích. Maloobchodní cena Assetto je 2500 Euro (zhruba 63 tisíc Kč), esseesse vyjde na 4500 Euro (asi 113 tisíc Kč). K těmto cenám je potřeba připočítat náklady spojené s montáží. Záruka na díly je 20.000 km nebo jeden rok od první montáže.

Prodej v Itálii začíná o víkendu 24. - 25. května. Zájemci se mohou seznámit s oběma balíčky u dealerů Abarth, kteří mají dny otevřených dveří.

Akce je podpořená rozsáhlou reklamní kampaní. Zároveň se otevírá závodní škola Abarth, kterou bude vést bývalý závodní rally Sandro Munari.

Diskuze (11)
27. 5. 2008 02:06
Re: Moment
Kluci, nenechte se vytočit, když śe někomu líbí šedivé jednotvárné škatule bez nápadu, bez jakékoli emoce jako třeba DAS AUTO, samozřejmě Tdi, ovšem, tak to prozrazuje víc než jen jeho vkus, co myslíte...Ne, jasně ty černý sáčky na odpadky v oknech to posouvaj na úplně jinou úroveň na které se s fiaty nemohou vůbec rovnat....Jo, s tim i já souhlasim :-)
Mimochodem, nedávno mě na dálnici jeden takovej drak s načipovanym tdi vytočil, přestože nemám tdi, záhy sem ho dojel - neuvěřitelné... :-) jistě, že mě nepustil, kdo by také čekal něco jiného - 200 jezdí přece jen vw- asi po kilometru sem se na chudáka vykašlal. A výsledek?- celý předek a kapota mýho žlutýho fiatka pokrytá kapkama nafty... jo, sou to výborný auta
26. 5. 2008 15:16
Re: Moment
A ježiš, zas tvé pohádky o TSI a 290N.m, z toho si hotovej asi zas ty. Končím.
(Kdyby napsali, že má 300, napíšeš z VW motoru jde 305, viď...)
Avatar - Dinar
26. 5. 2008 14:22
Re: Moment
Abys byl v obraze ty, stačí číst, co je v článku. Jde o tuningový kit, ten motor v má v serii 114kW. Zvýšení o nějakých 18% je celkem běžný tuningový zásah (spíše opatrný, asi proto, že to bude kit "dodělej doma") a např. ABT, což je podobně jako Abarth dvorní ladič, ti z 1,4 TSI (125kW verze) udělá 154kW a 290Nm, a pokud umím počítat, tak je to více než 132KW a 270Nm u Abarthu. Nic proti Abarthu, to jen aby ses tu neuonanoval. ;-)
26. 5. 2008 13:09
Re: Moment
Abys byl v obraze, 270 N.m. v benzínu nemá nikdo ani v 1,8 (TSi) natož v 1,6 nebo 1,4.
26. 5. 2008 11:47
Re: Moment
:-! ;-)