Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

AC Schnitzer představuje vyladěné BMW M240i, pod kapotou má 420 koní

Ondřej Mára Ondřej Mára 9. 7. 2022 • 00:24
24
2
Zobrazit náhledy (24)
AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe AC Schnitzer BMW 2 Coupe

Známý úpravce mnichovských vozů zkracuje čekání na vrcholný model BMW M2 upraveným kupé M240i.

Do představení nové generace mnichovského sportovního kupé BMW M2, které jako poslední model divize M nabídne spalovací bez jakékoliv elektrické asistence, ještě stále zbývá pár měsíců. Společnost AC Schnitzer, která je odborníkem na ladění vozů BMW, se však rozhodla zkrátit nám toto čekání představením sady úprav pro model M240i.

Stylové kupé s dosud vrcholnou motorizací přitom již nyní svými výkony vyvolává otázku, zda má ještě vůbec smysl čekat na plnotučný M-model. Zvlášť, když ladiči v AC Schnitzer ještě zdůrazňují jeho schopnosti, sportovní vlastnosti i vzhled.

Začít můžeme od třílitrového řadového šestiválce pod kapotou, který standardně nabízí 275 kW a 500 Nm točivého momentu. Díky softwarové úpravě přídavnou řídící jednotkou od AC Schnitzer se však výkon motoru posouvá až na 309 kW, tedy 420 koní, a 600 Nm točivého momentu.

Video se připravuje ...

Vyšší výkon je přitom dostupný až v momentě, kdy olej dosáhne teploty 80 °C, při zahřátí vody v chladiči na 115 °C nicméně výkon padá na sériové hodnoty. Úprava by tak měla být k motoru poměrně šetrná, navíc k ní výrobce nabízí i tříletou záruku. Zážitek z vyššího výkonu pak může podtrhnout nový nerezový výfukový systém, který má karbonové koncovky.

Další dostupnou úpravou je sportovní odpružení, dostupné pro modely s klasickým i adaptivním podvozkem, které vůz sníží o cca 20-25 mm na přední i zadní nápravě. Kromě sportovnějšího vzhledu by nové odpružení mělo přispět k lepší agilitě, ovladatelnosti a tedy celkově lepšímu zážitku z jízdy.

Sportovní design vozu pak podtrhuje celá řada aerodynamických doplňků, včetně předního splitteru, střešního spoileru a decentního zadního spoileru na víku kufru. V podbězích pak mohou být nová litá kola s průměrem až 20“, které mohou v podbězích ještě lépe vyniknout díky sadě podložek.

Kabinu si pak zákazníci mohou vylepšit celou řadou nových detailů, včetně nového volantu AC Schnitzer, nových pedálů s logem úpravce, nových pádel řazení, atd.

Doporučujeme

Témata
10. 7. 2022 04:38
Úroveň nedouka
Máro, mohl byste si to po sobě alespoň přečíst, než to 'pošlete' mezi lidi? Nebo to nechte za sebe udělat někoho jiného. V textu Vám chybí celá slova, o jeho úrovni nemluvě. Děláte ostudu.