Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Aero kit pro dvojčata: Blitz vylepšuje modely Subaru BRZ a Toyota GR86

Dominik Kovář
Diskuze (1)

Nečekejte šílenosti. Blitz u tohoto aero kitu pro sportovní kupé Subaru BRZ a Toyotu GR86 volí uhlazenější cestu designu.

Japonská tuningová společnost Blitz přišla s úpravami na modely Subaru BRZ a Toyota GR86 již v minulém roce. Tehdy se jednalo o radikálnější tuning, který je na silnici těžko k přehlédnutí. Nyní se Blitz vydává decentnějším směrem určeným zejména pro fanoušky minimalistického designu. 

Rozdíl je vidět již v přední části, kdy si oba modely zachovávají tovární nárazníky. Blitz přidává pouze černý splitter, který dělá auta opticky nižšími. Po stranách nechybí rozšířené boční prahy v barvě vozu. 

Video se připravuje ...

Paradox je, že kola, která se na obou modelech nachází, nejsou součástí sady a nejsou ani od Blitzu. Tuner má však širokou škálu kol na výběr, takže je jistě zákazníkovi ochoten okamžitě pomoci s co nejideálnějším designem k tomuto aero kitu. 

V zadní části přidal Blitz žebra na obě strany difuzoru, která ladně doplňují linii bočních prahů. Můžete si však zvolit, zda budou žebra v barvě vozu nebo černé barvě (barva difuzoru). 

Tou nejdůležitější novinkou do zadní části vozu je od Blitzu spoiler. Může být i z karbonu a zákazník si může vybrat mezi vysokým a nízkým. Novinkou jsou modře ohraničené koncovky výfuku, které jsou však volitelné, stejně jako nálepky s logem Blitz. 

Sadu nelze zakoupit v kompletním balení a ceny jsou za jednotlivé doplňky. Přední splitter stojí 60.500 jenů (10.500 korun) nebo 88.000 jenů (15.000 korun) s integrovaným LED osvětlením. Boční prahy vychází na 110.000 jenů (19.000 korun). Nejdráže vyjde zadní spoiler, a to na 275.000 jenů (47.500 korun). Pokud ho chcete mít v karbonu, bude vás stát dokonce 330.000 jenů (57.000 korun) bez ohledu na to, jakou výšku si zvolíte. 

Blitz mimo tohoto nově představeného aero kitu nabízí pro Subaru BRZ a Toyotu GR86 také už starší, vzhledově agresivnější úpravu, případně i technickou optimalizaci, jako je vylepšené sání, chlazení nebo výfuky. O tom ale třeba někdy příště. 

Dominik Kovář
Diskuze (1)

Doporučujeme

24. 9. 2022 11:45
slovo “nejideálnější” je nesmysl
…ale nejste v tom sám, spousta novinářů ho používá taky.