Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo MiTo MultiAir na českém trhu: Ceny od 389.000,- Kč

20. 11. 2009 • 12:06
43
80
Zobrazit náhledy (43)
Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito
Alfa Romeo provedla u modelu MiTo obměnu nabídky motorů. Místo 1,4T o výkonu 88 kW přicházejí dvě varianty nového 1,4 MultiAir a současně s tím jde do prodeje nový 1,3 MultiJet II, u Alfy označený jako 1,3 JTDM.

Motory MultiAir jsme podrobně představili v článku Alfa Romeo MiTo: Motory MultiAir 1,4 přicházejí. Na český trh uvádí Alfa Romeo stejnou dvojici, jaká se o víkendu začala prodávat ve Fiatu Punto Evo. Jedná se tedy o atmosférický 1,4 MultiAir o výkonu 77 kW a přeplňovaný 1,4T MultiAir o výkonu 99 kW.

Dobrou zprávou pro zájemce o malou Alfu je fakt, že automobilka nežádá za revoluční technologii pod kapotou žádný závratný příplatek, a zároveň MiTo s MultiAirem vyjde na prakticky shodnou částku jako stejně motorizované Punto Evo.

Motor 1,4T (88 kW) prodávaný od začátku letošního roku stál v základní výbavě 424.000,- Kč. 1,4T MultiAir, který je jeho přímým nástupcem má 99 kW, o 0,4 sekundy lepší akceleraci na 100 km/h a o půl litru nižší kombinovanou spotřebu. Za to Alfa žádá o 22 tisíc více, základní cena je tedy 446.000,- Kč. Alternativou je atmosférická verze s cenou 389.000,- Kč. Ta dosahuje výkonu 77 kW a vyplňuje tedy odstup mezi základní 1,4 MPI a turbomotorem.

Dosavadní vrchol nabídky 1,4T se 114 kW zůstává i nadále v prodeji, stojí od 464.000,- Kč. Model MiTo Quadrifoglio Verde s motorem 1,4TB MultiAir o výkonu 125 kW zatím v českém ceníku není.

Doporučujeme
Alfa Romeo MiTo: Motory MultiAir 1,4 přicházejí
Představujeme: Alfa Romeo MiTo - Mini po italsku

Další novinkou je druhá generace MultiJetu, u Alfy označená 1,3 JTDM. Maloobjemový turbodiesel posílil o 4 kW na 70 kW při 4000 min-1, maximum točivého momentu zůstalo na 200 Nm, začíná ale už při 1500 min-1 místo dosavadních 2000 min-1. Kombinovaná spotřeba zůstává 4,3 l/100 km, akcelerace z klidu na 100 km/h se zlepšila z 12,0 na 11,6 sekundy. Nový agregát splňuje (stejně jako všechny ostatní motory v MiTu) Euro 5 a nabízí se za stejné ceny jako předchozí 66kW verze.

Alfa Romeo MiTo MultiAir - ceny na českém trhu (listopad 2009)
Motor1,4 MPI1,4 MultiAir1,4T MultiAir1,4T
Převodovka6M6M5M6M
Zdvihový objem [cm3]4/44/44/44/4
Válce/ventily1368136813681368
Největší výkon [kW/min-1]58/600077/650099/5000114/5500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]120/4750130/4000206/1750230/3000
Max. rychlost [km/h]165185207215
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,310,88,48,0
Komb. spotřeba [l/100 km]5,95,75,66,5
Cena Progression [Kč]359.000,-389.000,-446.000,-464.000,-
Cena Distinctive [Kč]394.000,-424.000,-481.000,-499.000,-

Vůz je nabízen ve dvou stupních výbavy. Základní Progression v sobě zahrnuje poměrně obsáhlý seznam bezpečnostní výbavy, kde nechybí sedm airbagů, aktivní opěrky hlav, stabilizační systém VDC v kombinaci s ABS, ASR, brzdovým asistentem pro pomoc při panickém brzdění a Hill-holderem. Z dalších prvků základní výbavy jmenujme například elektronický systém Q2, autorádio s CD a MP3 se šesti reproduktory, elektrický posilovač řízení, ocelová šestnáctipalcová kola či palubní počítač.

Zvýhodněný paket Progressive za 20 tisíc Kč přidává litá kola a klimatizaci, 24 tisíc Kč stojí paket Junior, který dále přidává přední mlhovky a sportovní doplňky exteriéru.

S vyšší výbavou Distinctive navíc zákazník dostane například manuální klimatizaci, prahové lišty, šestnáctipalcová kola z lehkých slitin či volant a hlavici řadící páky v kůži. Z bohatého seznamu příplatkové výbavy se zastavme alespoň u těch nejzajímavějších položek. Za 25 tisíc Kč je možno objednat paket Premium, který v sobě zahrnuje přední loketní opěrku, automatickou klimatizaci, tempomat, zadní parkovací senzory, 12V zásuvku v interiéru a bederní opěrku spolujezdce.

Prémiový audiosystém Bose, vyvinutý MiTu na míru přijde na 20.000,- Kč, mlhovky na 4.500,- Kč a metalický lak na deset tisíc korun. Bi-xenonové světlomety stojí v ceníku Alfy Romeo MiTo 20.000,- Kč a vyhřívaná přední sedadla 6.500,- Kč. Největší, osmnáctipalcová kola z lehkých slitin přijdou na 25.000,- Kč. K dispozici jsou pouze pro vyšší výbavový stupeň, stejně jako dvojice kol sedmnáctipalcových s cenou 15.000,- Kč.

Alfa Romeo MiTo - ceny vznětových motorů na českém trhu (listopad 2009)
Motor1,3 JTDM1,6 JTDM
Převodovka5M6M
Zdvihový objem [cm3]6/46/4
Válce/ventily12481598
Největší výkon [kW/min-1]70/400088/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]200/1500320/1750
Max. rychlost [km/h]180198
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,69,9
Komb. spotřeba [l/100 km]4,34,8
Cena Progression [Kč]419.000,-469.000,-
Cena Distinctive [Kč]454.000,-504.000,-

Témata
23. 11. 2009 12:59
Re: PRAVÝ MÍŤA
dík za tip, trefil jsi se přesně do jednoho z mála jídel co nerad >:-[] ale určitě si vyberu něco jiného ;-)
23. 11. 2009 12:57
Re: PRAVÝ MÍŤA
Tu v Počernicích právě chválili naši známí. Uvidíme.

Roma je ta na Sokolovské? Kousek od Polikliniky? Bydlel jsem tam 5 minut pěšky a nikdy se tam nedostal. Byla tam akorát ženuš a moc to chválila.

Pak je ještě jedna malá, starý rodinný dům přestavěn na pizzerii, přímo vedle Rokytky, když se dáš ze Sokolovské vedle hřiště a pak je tam taková nová zástavba. Párkrát se to přejmenovalo, teď aktuálně je to tuším Tiamo. :yes:
Avatar - pelikoš
22. 11. 2009 14:29
Re: Všichni u Foxe a tady mrtvo...
myslet znamená hovínko vědět ;-)
21. 11. 2009 23:16
Re: PRAVÝ MÍŤA
Četl jsem to správně. Jistě, můžeš namítat, že leasing není klasické zadlužení. Ale stejně, mladej kluk s holým zadkem, kterej našetří svých prvních 100 tyček a potom si uváže na dalších 5 let na krk splátku 6000 měsíčně? Aby mu na konci zbyla ojetá kára, která bude stát o něco víc než těch 100k?
21. 11. 2009 19:39
Re: PRAVÝ MÍŤA
Proč zadlužit? Čteš mě vůbec? Píši, že tu stovku snad dá dohromady i ten mladej kluk, a zbytek, že dohází z výplaty. Žádné zadlužení, naopak.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud