Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Aston Martin Rapide: Nové fotografie čtyřdveřového kupé

6. 11. 2009 • 10:20
55
1
Zobrazit náhledy (55)
Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide Aston Martin Rapide
Aston Martin zveřejnil druhou sadu oficiálních snímků modelu Rapide. Ty odhalují především detaily interiéru čtyřdveřové novinky.

Karoserii dlouhou 5019 mm a vysokou jen 1390 mm navrhoval tým vedený šéfdesignérem Markem Reichmanem. Techniku sdílí s ostatními modelovými řadami, hliníková platforma V/H Architecture i dvanáctiválcový motor jsou společné DB9, DBS i Vantage. Rapide proti DB9 narostlo do délky o 290 mm, provozní hmotnost 1950 kg je vyšší jen o 190 kg. Záď důsledně navržená ve stylu kupé poskytuje skromný prostor pro zavazadla – 301 litrů.

Motor 6,0 V12 má nejvyšší výkon 350 kW při 6000 min-1, maximum točivého momentu 600 Nm leží v 5000 min-1. Přenos momentu na zadní kola zajišťuje šestistupňová automatická převodovka Touchtronic 2 umístěná na konci karbonového kardanu u zadní nápravy. Podle předběžných specifikací bude zrychlení na 100 km/h trvat 5,3 s a nejvyšší rychlost dosáhne 303 km/h.

Brzdová soustava disponuje vpředu šestipístkovými třmeny a 390mm odlehčenými ocelovými kotouči, vzadu čtyřpístkovými třmeny a 360mm kotouči. Podvozek je standardně vybaven adaptivními tlumiči, stabilizační systém DSC je plně vypínatelný.

Karoserie uvnitř ukrývá místo pro čtyři pasažéry usazené v oddělených sedadlech. V interiéru zavládne kombinace kůže, ořechového dřeva a kovového dekoru na středové konzole. V souladu s moderními trendy dostane interiér ambientní osvícení a lampičky ze světelných diod. Standardem samozřejmě budou parkovací senzory nebo HDD navigace, ale i drobnosti jako deštník v zavazadlovém prostoru. Za odvětrávaná sedadla už ale bude nutné připlácet.

Ozvučení interiéru standardně zajistí audiosoustava Bang & Olufsen BeoSound o výkonu 1000 W s podporou MP3 a připojením na iPod nebo přes USB. Na přání může být tento systém rozšířen o přehrávač s měničem na šest DVD, obrazovky v opěradlech předních sedadel a bezdrátová sluchátka. Aston dá také široký prostor pro individualizaci, ať už se jedná o barvu karoserie a čalounění, dekor palubní desky, barvu brzdových třmenů nebo i nápisy na prazích dveří.

Prodej bude zahájen začátkem roku 2010. Cena zatím zveřejněna nebyla.

Témata
8. 11. 2009 23:02
Hm...
Jeden by povedal, čistá automobilová krása a luxus, ale poviem pravdu, krása a luxusná výbava nie sú všetko, tie "kobky" so silným klaustrofobickým účinkom zadným cestujúcim rozhodne nezávidím. A v prípade, že si chcem radosť z jazdy užívať sám, alebo ešte s príjemnou spoločnosťou na vedľajšom sedadle, tak minimálne druhý pár dverí absolútne stráca zmysel.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud