Aston Martin V12 Vantage: Zběsilý dvanáctiválec končí
Všechny Aston Martiny, s výjimkou Cygnetu, který je ale Toyotou, mohou být poháněny stejným vidlicovým dvanáctiválcem o objemu šest litrů. Jenže to vypadá, že toto pravidlo dostane opět trhlinu v podobě modelu Vantage, který bude o svůj dvanáctiválec připraven. Brutální bestie s obrovským motorem, manuálem a pohonem zadních kol tak zmizí.
I když možná se rýsuje lepší budoucnost. Na otázku, zdali V12 Vantage opravdu skončí, odpověděl vedoucí komunikace Astonu, Matthew Clarke a řekl: „V současné generaci je teď opravdu u konce.“ Takže to vypadá špatně, či snad dobře? Když je současná generace u konce, tak by už měla být nablízku další.
Nová generace si však vyžádá finance na svoje uvedení, což je v Gaydonu řádné zaklínadlo. Aston totiž neustále hledá finance. Investindustrial však v současnosti do britského výrobce nějaké napumpoval, tak snad to bude prozatím stačit a přiblíží se lepší časy. Nová DB9, či Vanquish by tomu odpovídaly.