Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A6 s novou motorizací: 2,0 TDI 100 kW

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 15. 5. 2012 • 23:48
213
150
Zobrazit náhledy (213)
Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6
Automobilka Audi v letošním roce rozšiřuje paletu pohonných jednotek modelové řady A6 směrem dolů.

Nabídka pohonných jednotek sedmé generace Audi A6 uvedené na trh v loňském roce v současnosti nabízí na své spodní hranici nejnižší výkon 130 kW (177 kW) v podobě přeplňovaného vznětového čtyřválce 2.0 TDI.

Od července letošního roku se má na evropském trhu stát základní motorizaci motor se stejným označením, který bude poskytovat výkon 100 kW (136 k). Dvoulitrový turbodiesel má být k dispozici po sedan i pro Avant.

Motor 2.0 TDI s výkonem 100 kW bude standardně pohánět kola přední nápravy prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky a k dispozici bude i ve spojení s bezestupňovou převodovkou multitronic s osmi přednastavenými stupni. Součástí standardní výbavy bude samozřejmě systém stop-start.

Sedan Audi A6 s touto novou pohonnou jednotkou a manuální převodovkou má dosahovat maximální rychlosti 209 km/h, akcelerovat z 0 na 100 km/h za 10,3 s a jeho spotřeba paliva v kombinovaném cyklu má být 4,9 litru nafty na 100 km. Verze Avant bude o 5 km/h pomalejší a z 0 na 100 km/h zrychlí za 10,6 s.

S převodovkou multitronic má Audi A6 s výkonem 100 kW dosahovat maximální rychlosti 216 km/h a zrychlovat z 0 na 100 km/h za 8,9 s. V případě Avantu jsou uváděny hodnoty 210 km/h a 9,2 s. Spotřeba paliva v kombinovaném cyklu se má s bezestupňovou převodovkou zvýšit na 5,1 litru nafty na 100 km.

Ceny Audi A6 s motorem 2.0 TDI o výkonu 100 kW mají začínat na částce 45.500 euro (zhruba 1.160.000,- Kč) za sedan a v případě verze Avant na 48.720 euro (okolo 1.242.000,- Kč).

Související články

Témata
23. 8. 2012 20:24
Re: Kylie závidí VW
Kdyby to tak nebylo, tak těžko napíše že má Audi horší úplně všechno než její Citroen. Mám kamaráda, který prodává Citroeny. Měl možnost se svést v konkurenčním voze, aby věděl o co je konkurence "horší" a pak mi řekl, že nechápe, jak si někdo může koupit C5 když je tu Audi, který je snad ve všem lepší. Mimochodem má k Citroenům má velmi dobrý vztah, protože jeho táta dělal u Citroena hlavního distributora pro ČR a doma mají skoro pořád nová auta od Citroena a jezdí s nimi od malička.
23. 8. 2012 20:16
Kylie závidí VW
Já na to kápnul, při čtení této diskuze (ne jen této, ale i jiných kam píše Kylie). Jediný a skutečný důvod proč Kylie, vždy kritizuje VW Group a nejvíc Audi je ten, že prostě ZÁVIDÍ všem co si můžou dovolit koupit dobrý auto od VW či Audi. Ona má jen Citroen. Je to prostě čirá závist - klasický Čech. Protože každý normální kdo si může koupit Audi a nebo si vybrat něco ve střední třídě si logicky raději koupit BMW, AUDI, Mercedes než Citroen. Neznám nikoho kdo by řekl "je hele ty máš krásný Citroen můžu se na něj podívat a svést se?" ale za to slyším "hmm ty máš BMW může se podívat a svést se"
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2012 13:30
Re: nareky
Nějak NEvím "na co pozerat"? :-)
Jak už jsem NAPSALA - je to stejně "zajímavá" verze jako C5 1.6 HDi 82 kW. S tím rozdílem (jak už jsem NAPSALA), že to nejsou novinky pro modelový rok 2013 + v MERCEDESu je alespoň "normální" (7-G Tronic Plus) solidní převodovka vs. Multitronic = zřejmě nejhorší převodovka na trhu vůbec ;-)
PS: Tolik k REALITĚ a "opet mimo", tedy docela tVWapnému "oooobhajování" zjevně NEzajímavé verze auta - pravděpodobně nej"slabšímu" (myšleno NEjen výkonem!) vozu své třídy (navíc přicházejícímu jako NOVINKA pro rok 2013 :-|
17. 5. 2012 12:40
Re: nareky
pozri sem - E 200CDI , 100kW
[odkaz]

Takze opat si mimo
Avatar - Hammunasakra
17. 5. 2012 10:07
Re: nareky
Zajímavé "teoretizoVWání" - nicméně k FAKTům: Nikdo jiný něco takového jako novinku modelového roku 2013 (naštěstí) NEnabízí" ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku