Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi e-tron budou disponovat funkcí inspirovanou Ludicrous od Tesly

Michal Fokt
Diskuze (2)
Audi vyvíjí "overboost" elektrického systému, umožňující dostat z něj krátkodobé maximum síly, byť za cenu rychlé ztráty kapacity.

Zdá se, že na co Tesla sáhne, to se setká s pozitivním přijetím. Když na podzim představila svůj "sprintovací" mód Ludicrous, propůjčující sedanu Model S údajně dechberoucí zrychlení, prý snad každý majitel vozu specifikace P90D, pro který je dostupný, si jej za 7500 dolarů přiobjednal.

A ačkoli se objevil i názor, že mód Ludicrous je hloupý a rozhodně nikoli následováníhodný (Aston Martin), ne každý souhlasí. Třeba Audi podle Petera Pilgrama, jenž má v automobilce na starosti vývoj Li-Ion akumulátorů, tato vychytávka čtyři kruhy inspirovala a má v plánu vyvinout její alternativu. Ta by měla být dostupná pro všechny elektrické modely značky, tedy zejména sportovní Audi R8 e-tron a chystaný crossover Q6.

Pilgram navíc slibuje, že až bude režim hotov, díky využití prizmatických Li-Ion článků budou elektrická Audi ještě rychlejší než Model S Ludicrous Mode s cylindrickými články. Kdy bude vývoj dokončen, není zatím známo, ale zřejmě to bude dříve než v roce 2018, kdy se objeví Q6. První tedy patrně tento režim dostane R8.

Michal Fokt
Diskuze (2)
12. 11. 2015 20:32
Re: Výhoda ?
To je přece jeden z Murphyho zákonů - ta nejméně využívána funkce na výrobku je ta nejdražší.
12. 11. 2015 15:35
Výhoda ?
Tipnul bych si, že hlavní výhodou modu Ludicrous je, že si za něj můžou účtovat tučný extra příplatek