Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi Q7: nové fotografie

Libor Zezulka Libor Zezulka 18. 5. 2005
7
94
Zobrazit náhledy (7)
suv audi novemodely suv audi novemodely
Premiéru nového Audi Q7 naplánovanou na letošní frankfurtský autosalon dosud připomínala jedna jediná fotografie. To už není pravda, na světě jsou další (doplněno).

Nové snímky Audi Q7 zveřejnil s předstihem německý magazín Auto Motor und Sport, přičemž zdroj odkazuje přímo na Audi. Na fotografiích je tentokrát zachycena přední část a silueta vozu, automobil ovšem znovu zahaluje tajemné šero. Audi se očividně rozhodlo veřejnost ještě chvíli napínat a odhalovat nové luxusní SUV po částech. Doufejme, že nám nebude stejným způsobem ukazovat interiér. Jakmile Audi nové fotografie zveřejní, nabídneme vám je v plné velikosti i na plakátech.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

CAYENNE
GTI
| 19. 5. 2005
Všechno tohle - Honda CRV, Nisan xtrail, Kia sore nebo sere nebo jak, Hunday Santa (ten né, to je hausbot), no a ten druhej... tak všechno tohle to nejsou auta. Je to k ničemu. Jedeš za tím, nevidíš skrzevá něj. Vjedeš s tím do lesa, voláš známého s traktorem. Prostě k ničemu. Jde jen o hru. Nemůžu nosit Colt mod. 1866 u pasu?, visí mi tam aspoň mobil, jo, tak se vyrobí pěkný pouzdro na mobil a v tu ránu tu máme tisíc kovbojů, kteří teda maj hodně daloko k těm z Tenkrát na západě... Je tu ovšem něco, co za relativně malej peníz můžeš obout a bejt IN. A to je FREELANDER. Toho nejen beru, toho velebím. Víme o jeho nedostatcích, ovšem ty jsou zdaleka vyváženy jeho matkou, jeho neokázalostí, jeho milostí, jeho jistým určením, jeho usazením v době a v pocitech z doby. Fe FREE nejsi antoušek, ve FREE jsi ten správnej pořez, co má vztah k přírodě, k silnici, a co se orientuje.// PORSCE si svoje v 70 a 80 létech užil. (Teda ale, když sem v 80 létech přijela náhodou 924ka, tak je potřeba připomenout, že na Václaváku byla kolem něj taková mela, že si to už dnes ani neumíme představit... to jen aby bylo jasno, že vše je relaticní...) Naštěstí bylo vždy pár tisíc takovejch, co PORSCHE drželo nad vodou svejma kontama a statisíce těch co ho drželo svým srdcem. Takže to PORSCHE zvládnul a 911 jede jak po másle. Na Kavkaze prý žil kozák, který špičkou své šavle dokázal překonat rychlost zvuku... Ten třesk při švihu mu zajistil nesmrtelnost a legendu. PORSCHE udělalo CAYENNE. Drzej, sprostej, ošklivej, krásnej, nezapomenutelnej, děsivej. Jo. Přesně takovej, jakej má bejt. A CAYENNE je přesně taková šavle, jako měl ten kavkazskej kozák. Jeden obrovskej třesk... TAG Heuer, hodinářská ikona se jednou rozhlédl po trhu a nechal si předložit konkurenční japonské hodinky, které kopírovali jeho styl a prodávali se o trochu levněji. TAG HEUER nezlevnil, TEG HEUER zvedl druhý den cenu svých hodinek tak vysoko, že si ho zasae všimli ti, kteří za hodinky utrácí, to je zejména bojatí lidé. A TAG HEUER opět kraluje... CAYENNE je jediná alternativa, jak utratit velký balík, mít obrovské auto a nemít konkurenci. Mimochodem tenhle CAYENNE, když ho rozjedete, a on se zejména v Turbu rozjet dá, zabrzdí také tak jako nikdo... No, prostě PORSCHE.
Bugatti
GTI
| 18. 5. 2005
Tak tohle sis přečíst měl. Třeba bys tu potom lépe psal Ty se dívíš volnému času. Kdybys měl za jedno slovo tisíc euro, tak bys třeba také psal. A pozor - Marko má hlavu. To je podmínka u takovýchto prací a takovýchto výdělků
bez titulku
GTI
| 18. 5. 2005
Kuriozní názor. A ty se vidíš v roli kloboučníka, 120káře nebo s těma xenonama? Já jsem asi jeden z posledních, který by se tu zastával tuningářů nebo kloboučníků, ale jak jsi dospěl k názoru, že ti co budou řídít tohle auto maj na to nenosit klobouk. Já už hodně trapáků v takovýchto mamutech na silnicích zažil...
BREJLE DO SOLÁRKA
GTI
| 17. 5. 2005
Já byl úplně šokovanej co všechno je možné. Fakt jsem si u těch fotek promnul oči a naklonil se blíž. Tohle nemá šanci.
BREJLE DO SOLÁRKA
GTI
| 17. 5. 2005
nezakryjí tu tragedii. Posuzovat se dá samozřejmě zatím jen těch pár fotek. Tak tohle evidentně musí být negativní reklama, protože takovouhle trágu jsem už dlouho neviděl. Měl bych pro Audi jednu dobrou radu - pryč od toho. Bahno a brody přenechte jinejm. To je jako kdyby Levis začal vyrábět večerní róby. Tu klasu, co jste zahájili revolučním TT nedegradujte takovejma traktorama.