Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi RS7 z dílny Wheelsandmore je výkonnější než LaFerrari nebo první Veyron

Wheelsandmore Audi RS7
Wheelsandmore Audi RS7
Wheelsandmore Audi RS7
Wheelsandmore Audi RS7
14 Fotogalerie
Diskuze (1)

Už v sériovém stavu je Audi RS7 víc než působivým sportovním sedanem, tuningová společnost Wheelsandmore ovšem představila několik balíčků úprav, které z RS7 udělají skutečně super-sedan.

Na začátek si asi připomeňme, že Audi RS7 má pod kapotou dvakrát přeplňovaný 4,0litrový motor V8, doplněný o 48V mild-hybridní asistenci, který v sériovém stavu nabízí nejvyšší výkon 441 kW (600 k) a 800 Nm točivého momentu. Jenže někomu to evidentně pořád nemusí stačit.

Pro majitele lačnící po vyšším výkonu nabízí německý úpravce rovnou šest různých výkonnostních paketů, které upravují software i hardware pohonného ústrojí. Už s paketem Stage 1 se přitom úpravce dostává na výkon 700 koní a vůz současně zbaví omezovače rychlosti, za což si řekne 2.856 eur (cca 72.000 Kč) včetně instalace.

Drobnou nadstavbou tohoto paketu je pak Stage1+ za 3.781 eur, kdy se nejvyšší výkon posune až na 740 koní. Točivý moment se pak u Stage 1 posouvá na 954 Nm, respektive 1002 Nm s verzí plus. Úprava přitom spočívá především v úpravě řídící jednotky motoru a součástí paketu je i registrace TÜV.

Stage 2 již zahrnuje také instalaci nových sportovních vzduchových filtrů a nejvyšší výkon se posouvá na 780 koní a 1102 Nm točivého momentu. V rámci Stage 3, která posouvá výkon na 840 koní a 1108 Nm, pak už úpravce také modifikuje převodovku, systém sání a výfukový systém, za což si řekne 10.924 euro plus 836 euro za instalaci. Rozhodně tím ale nekončí.

Stage 4 přináší také úpravu MAP senzorů, upravená turbodmychadla nebo speciální motorový olej pro závodní vozy, díky čemuž se výkon posunuje na 915 k a 1149 Nm. Úprava Stage 5 přináší nový nerezový výfuk a rozšiřuje stávající vylepšení motoru, sání, převodovky i turbodmychadel, díky čemuž vzrůstá výkon na 980 koní a 1292 Nm.

Stage 5 už sice vyjde na 25.210 eur + 1.261 eur za instalaci (cca 637.000 + 32.000 Kč), úprava však stále může být registrována u TÜV – ovšem jako poslední. Vyšší výkon jak 980 koní už úpravce u TÜV nezaregistruje, přesto ho stále dokáže nabídnout.

Za stejnou cenu, včetně ceny instalace, totiž nabízí ještě paket Stage 6. Ten už sice nelze registrovat u TÜV, při použití závodního vysokooktanového paliva ale vůz nabídne nejvyšší výkon až 768 kW – tedy 1045 koní a 1292 Nm. To je vyšší výkon, než jaký nabízí Ferrari LaFerrari (708 kW) nebo původní Bugatti Veyron (736 kW).

Kromě úpravy samotného pohonného ústrojí přitom úpravce Wheelsandmore nabízí také úpravy podvozku, včetně snížení nebo plně nastavitelného podvozku od KW. Po estetické stránce pak potěší rovněž velká nabídka prémiových kovaných kol s nízkou hmotností a vysokou pevností. 

Vstoupit do diskuze (1)