Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rychlé kolo s Audi RS Q3 Sportback: Pořád ostré, ale mohlo by být ještě ostřejší

Martin Machala Martin Machala 11. 9. 2021 • 00:43
46
19
Zobrazit náhledy (46)
Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback Audi RS Q3 Sportback

SUV na okruhu? Většinou velmi špatný nápad, tentokrát si ale myslím, že by to nemuselo být vůbec špatné.

Už jenom ten pětiválec… Navíc mám ještě v celkem živé paměti hatchback RS 3, který byl možná až moc chirurgicky přesný, že by někoho mohly napadnout příměry jako sterilní, nudný… Nesouhlasím, RS 3 možná jezdila dokonale čistě, neházela zadkem a byla vždy dokonale stabilní, jezdila ale strašně rychle a ten pětiválec… Čím dál tím unikátnější pohon byl vždy charakterní, s hutným zátahem a parádním zvukem. Tedy Audi RS Q3, vítej v Mostě!

Nechci předbíhat video, tam jsem se stran mosteckého zážitku vypovídal snad dostatečně, pořád se ale nemůžu zbavit dojmu, že jsem čekal o něco málo víc. Vzhledem k výkonu 294 kW a vždy dost ultimativní povaze modelů RS od Audi bych se vsadil, že se bez větší snahy dostanu pod dvě minuty. Jak říkám, nechci předbíhat, ale nepovedlo se mi to. Pětiválec je pořád charakterní, stále je to zvlášť v dnešní době parádní motor, nějak se mi však vkrádá myšlenka, že býval ostřejší, živelnější a taky hlasitější. Vzhledem ke zpřísňujícímu se všemu bohužel asi mám pravdu…

video

Ale tak nebudu zase brečet, zátah pořád velmi slušný je, a i když jsem se pod dvě minuty nedostal, nejen na poměry SUV předvedlo Audi RS Q3 solidní výkon. Však mrkněte na video!

Související články

Témata
Avatar - white label
16. 9. 2021 17:41
Re: Není pětiválec jako pětiválec!
Měnit moment posílaný na nápravy umí i RS Q3, ale nová RS3 to umí i na jednotlivá kola zadní nápravy....
12. 9. 2021 19:41
Re: Není pětiválec jako pětiválec!
Podle mě je fajn když auto jede a neřve
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 17:18
Re: Není pětiválec jako pětiválec!
Já sem jel v pondělí v novém Audi S3, to má jen R4 2,0. Jako zrychlení hezký (tak jasně turbo) ale zvuk naprosto nula, utlumený, trošku to má zvuk v nižších otáčkách, ale pořád nic extra.

Jak od motoru, tak z výfuků.
Avatar - Ham.
12. 9. 2021 16:32
Re: Není pětiválec jako pětiválec!
Totéž to není.
Magna International je kanadská společnost, která má řadu dceřiných společností po celém světě, jedna z dcer je rakouská Magna Steyr, další dcera je německá společnost Magna Powertrain (dříve než ji koupila Magna Int. byla známá jako Getrag).
12. 9. 2021 15:09
Re: Není pětiválec jako pětiválec!
Zas je výhodou ze když ty spojky hodně sepnou, má to charakter mezinápravové i nápravové závěrky

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud