Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi S3 dostalo připojení 4G

Jan Mička Jan Mička 16. 8. 2013 • 11:37
24
23
Zobrazit náhledy (24)
Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3 Audi S3
Možnost připojení k internetu není u dnešních automobilů nic neobvyklého. Audi se však jako první posunulo výrazně dál.

V duchu sloganu „Náskok díky technice“ představuje Audi jako první výrobce automobilů možnost vysokorychlostního připojení k internetu prostřednictvím sítě čtvrté generace. Jako první vyjel s touto novinkou model S3 Sportback. Pro ostatní verze řady A3 bude technologie dostupná od listopadu.

Vysokorychlostní internet čtvrté generace funguje prostřednictvím informačního systému Audi MMI Plus. Zapotřebí je mít SIM kartu s kvalitním datovým tarifem a zábava může začít. 4G totiž umožňuje online sledování HD filmů a videí, přímo pro vůz byly také vyvinuty aplikace pro sociální sítě Facebook a Twitter. Nechybí podpora Google Earth a Google Street View.

4G připojení však nemá pouze zábavní, ale také informační charakter. Řidič se totiž může včas dozvědět o aktuální dopravní situaci, předpovědi počasí a dalších důležitých faktorech, které mohou ovlivnit bezpečný průběh cestování. Ostatní cestující ve voze mají možnost připojit svá přenosná zařízení přes WLAN hotspot a pracovat nezávisle na sobě.

Související články

Témata
16. 8. 2013 19:18
Re: To se mi líbí
Umí to i Chrysler (a spol.). A dokonce mezi nimi lze přepínat (má na to být tlačítko mode). Prý se tím ale vypne kontrola vzdálenosti úplně, tedy i přednárazové varování. Subaru je další (držením tlačítka pro vzdálenost). Lexus mi byl potvrzen. Honda to umí také (stejně jako Subaru). Zdá se, že v různých autech se to dělá různě. A může to pro řidiče znamenat různé věci.

Osobně preferuji adaptivní. Každý řídíme jinak, každý máme jiné návyky. Tak jako tak ho zapínám/ vypínám dle potřeby. Ani jeden nefunguje vždy. Jen mi přijde, že ten adaptivní funguje ve větším množství případů. I když jsou to takové, které manuál zakazuje (nedoporučuje?). To je vůbec zajímavé čtení - kdy nemáš tempomat používat (ať už adaptivní, nebo klasický). Nejvíc mě asi pobavilo "při výměně pneumatiky." >:D

Z manuálu svého auta si nic o něčem podobném nepamatuji. Nicméně moje první myšlenka byla, záleží, koho se ptáš. Kolikrát ani neví, co prodávají. A ty pohádky, co si umí vymyslet... (jen aby nevypadali hloupě/ neschopně.)
16. 8. 2013 18:55
Re: To se mi líbí
No já bych už asi taky znovu nebral adapt. tempomat. Nejčastěji to nastavím na klasiku podržením tlačítka nejdelší vzdálenosti a jedu. Někdy se to ale dost hodí, typicky ucpané okresky v pátek odpoledne.
16. 8. 2013 18:54
Re: To se mi líbí
U BMW 5 to přepnout jde. Nastavíš na volantu nejdelší vzdálenost mezi auty, pak stejné tlačítko držíš tak dlouho, až se objeví hláška "distance control deactivated" a drží to jen rychlost.
Avatar - Dinar
16. 8. 2013 18:35
Re: To se mi líbí
Pokud si pamatuju, zdůvodněním byly nějaké řeči o bezpečnosti, že při přepnutí na klasiku by mohl řidič zapomenout, že není v adaptivním atp., zdůvodnit se to dá všelijak, každopádně pro mně to znamená, že adapt. tempomat při výběru výbavy vynechávám. Že to Japonci umí je zajímavé info. ;-)
16. 8. 2013 14:55
Re: ?
Aha, ok, dík za vysvětlení.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku