Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi slaví půl milionu fanoušků na Facebooku driftovacím videem

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
Automobilka Audi prostřednictvím videa se supersportem R8 5,2 FSI quattro děkuje svým fanouškům na sociální síti Facebook.

Krátké video s driftujícím Audi R8 5,2 FSI quattro, za jehož volantem sedí závodní jezdec Dindo Capello, vzniklo na oslavu 500.000 fanoušků na německých stránkách značky Audi na sociální síti Facebook. Celosvětově se může ingolstadtská automobilka pochlubit pěti miliony fanoušků na Facebooku.

Kromě samotného videa k jubileu na Facebooku zveřejnila automobilka i o něco delší snímek, který dokumentuje natáčení v Barceloně. Dindo Capello v něm mimo jiné říká, že nejnáročnější částí celé akce bylo vytvoření číslice pět.

Audi R8 se prodává od roku 2007, o dva roky později se v nabídce objevil i desetiválec 5,2 FSI. Desetiválcové R8 Spyder bylo odhaleno v září 2009, osmiválec byl pro kabriolet dostupný až v roce 2010. Odlehčená R8 GT měla premiéru v roce 2010, R8 GT Spyder loni.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
18. 5. 2012 17:17
Re: Ferrari
Audi to má rozdělené po zemích/ regionech, pokud vím. FB se vyhýbám.
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2012 16:34
Re: Ferrari
FF rozhodně jiné je - já reagovala na "100x raději audi R8 než JAKÉKOLI Ferrari" ;-)
PS: A k té středě - vy budete asi DOST DOBRÝ řidič :yes: ;-)
(nebo ten v 458 byl tak ... :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2012 15:52
Re: Ferrari
Děkuji za přání - červené jsem ještě NEměla :-)
PS: A ještě malý pozdrav od konkurence ;-)

[odkaz]
18. 5. 2012 15:39
Re: Ferrari
Ani ne ;-) Ja bych nemenil a bral bych jen jedno Ferrari - a to FF, ktere je ale svym zamerenim 4-mistneho auta neco uplne jineho.
18. 5. 2012 15:37
Re: Ferrari
Gallardo je pomalejsi a mene obratne nez R8 V10 (tedy az na LP560), takze neni divu. A ted ve stredu jsem dokonce na okruhu drzel krok s 458 Italia dve a pul kola, dokud jsme nezacali chladit. Na rovinkach byl rychlejsi, na brzdach a v zatackach jsem byl rychlejsi ja. Po 2 a pul kolech na Brnenskem okruhu mel stejny "naskok" jako v zacatku - 10 metru.
A FF je svym zamerenim jiny stroj nez Italia nebo R8 nebo jine 2-mistne / dverove stroje. Nevim co ma R8 spolecneho s VW (krome financovani matkou, ktere techniky pracujici na R8 zajima asi jako povstani v Absurdistanu). Jen se opet projevuje Vase casto bezduvodna nenaVWist vuci cemukoliv co byt jen okrajove s VW souvisi.