Autosalon Ženeva: Čínská auta v Itálii prodává dovozce pod značkou DR Motor Company
Další expanze na trh Francie, Španělska, Německa a východní Evropy má následovat.
Novou značku DR tvoří iniciály majitele italské společnosti a bývalého automobilového závodníka Massima Di Risia.
DR1
Základním modelem nabídky je nová verze hatchbacku Chery A1. Automobil s délkou 3595 mm, šířkou 1580 mm a výškou 1560 mm stojí na rozvoru dlouhém 2330 mm. Pohon zajišťuje čtyřválec 1,3 Ecopower s výkonem 61 kW při 6000 min-1 a maximem točivého momentu 114 Nm v 6000 ot./min.. Podobnost obchodního označení motorizace s pohonnými jednotkami Opelu bude jistě předmětem zájmu GM Europe, protože technicky příbuzné nejsou. Kombinovaná spotřeba 6,8 l/100 km není velkým úspěchem, ale distributor slibuje plnění emisní normy Euro 4, což zatím mnoho čínských aut nezvládá. Nejvyšší rychlost činí 156 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 12 s. V nabídce bude také verze spalující vedle benzinu také alternativně LPG.
Miniautomobil bude prodáván s relativně bohatou výbavou v níž nechybí 2 čelní airbagy, ABS, klimatizace, rádio s CD a MP3 přehrávačem, palubní počítač nebo parkovací senzory vzadu. Prodej by měl být zahájen během roku 2009.
DR2
V hierarchii značky DR druhý model s označením DR2 se v Ženevě představil zatím jako studie. Hatchback s délkou 3,7 m a rozvorem 2,39 m využívá stejný čtyřválec jako model DR1, jeho další parametry jsou proto velmi podobné.
Na italský trh by měl dorazit na přelomu května a června 2009, což bude asi o měsíc dříve než model DR1
DR3
Základem pro třetí modelovou řadu je třídveřové SUV čínského výrobce Jonway. Automobil připomínající minulou generaci Toyoty RAV4 bude dodáván se zážehovým motorem 2.0 Ecopower s výkonem 93 kW při 6000 min-1 a točivým momentem 160 Nm při 3000 min-1. Šestnáctiventilový motor spotřebuje v automobilu s vnějšími rozměry 3915 x 1790 x 1665 mm 8 l/100 km v kombinovaném cyklu, nejvyšší rychlost činí 185 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 11,5 s. Cena v Itálii byla stanovena na 17 tisíc Euro.
V Itálii bude do DR3 instalován také známý vznětový motor Fiat Powertrain Technologies, zde označovaný jako 1,9 EcoJet (88 kW při 4000 min-1, 270 Nm při 2000 min-1). S ním klesne kombinovaná spotřeba na 5,7 l/100 km a zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 12,4 s. DR3 s turbodieselem příjde na 19.830 Euro.
DR5
Chery Tiggo, která nyní nesou označení DR5, se již začala v Itálii prodávat. Cena základního modelu 1,6 EcoPower začínající na necelých 16 tisících Euro je hlavním lákadlem. Automobil vypadá jako pětidveřová Toyota RAV4 minulé generace, dostal ovšem jinou příď se světlomety s čirou optikou. Vnější rozměry jsou 4285 x 1765 x 1700 mm, rozvor měří 2510 mm.
V nabídce jsou motory 1,6 Ecopower (80 kW, 137 Nm), dodávaný také ve verzi LPG a CNG, dále turbodiesel 1,9 EcoJet (88 kW, 270 Nm) a 2,0 Ecopower (90 kW, 170 Nm) v nabídce také s pohonem na LPG a CNG.