Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW láká na zahájení prodeje řady 8 exkluzivní sérií. Pohání ji osmiválec

David Bureš David Bureš 4. 2. 2019
8
14
Zobrazit náhledy (8)
BMW 8 BMW 8 BMW 8

Úvodní edice nového luxusního kupé BMW M850i xDrive se chlubí sadou exteriérových i interiérových sad doplňků BMW Individual.

BMW na jaře oficiálně uvede do prodeje oživenou řadu 8. Automobil už zná své české ceny, je možné ho objednávat, přesto se automobilka rozhodla jeho prodeje dále podpořit. Na trh uvádí úvodní sérii First Edition.

Specialitou automobilu oficiálně pojmenovaného BMW M850i xDrive Coupé First Edition je sada exteriérových i interiérových doplňků z dílny BMW Individual, které jsou pro řadu osm dostupné vůbec poprvé.

Limitovanou edici poznáte už podle barvy karoserie. Ta je lakována nově namíchanou speciální modrou barvou BMW Individual Frozen Barcelona Blue, která pro osmičku zatím nebyla nabídnuta. Barvu doplňuje rozšířená výbava BMW Individual High Gloss Shadow Line, jež kromě okenních lišt zahrnuje také v leskle černém provedení vyvedený rámeček a lamely BMW masky chladiče, průduchy Air Breather a koncovky výfuku. Tmavé akcentní prvky speciální edice tohoto modelu doplňují 20palcová kola z lehké slitiny Y-spoke v černé barvě Jet Black.

Komu by pak tyto detaily nestačily, může si dále mimo jiné přiobjednat M karbonovou střechu a M karbonový exteriérový paket.

Uvnitř zase najdeme celokožené čalounění BMW Individual Merino v jedinečné barevné kombinaci bílá Ivory White/modrá Night Blue. Harmonicky ladící design interiéru doplňuje M kožený volant a alcantarové čalounění stropu BMW Individual v modré barvě Night Blue. Luxusní atmosféru uvnitř vozu navíc doplňuje audiosystém Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System a křišťálové aplikace na tlačítku start/stop, ovladači iDrive, ovladači hlasitosti a podsvíceném voliči převodovky.

360p720p

Co se týče techniky v útrobách, tak už z obchodního názvu vyplývá, že pod kapotou M850i xDrive Coupé First Edition pracuje dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 390 kW, který je spárován s pohonem všech kol a osmistupňovou automatickou převodovkou.

BMW M850i xDrive Coupé First Edition vznikne v omezené sérii 400 kusů ve výrobním závodě v Dingolfingu mezi dubnem až červnem 2019. Každé z vyrobených aut bude mít na středovém panelu plaketku First Edition 1/400.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

850i
mirod7174
| 9. 2. 2019
Pravda - Lada Vesta je úplně jiný kafe ... ;-)

(apropos: nechtěl bych to vidět u Tebe doma ... ;-) )
Avatar - Dinar
Za mě
Dinar
| 6. 2. 2019
To je ode zdi ke zdi, udělat bmw 8er jako mercedes budete frflat, že to není bmw, je to málo sportovní, trapně kopíruje mercedes atp. Upřímně, jak mám věřit, žes 8er viděl naživo, to bys mluvil jinak, jednak na něm nejsou žádná cingrlátka a hokejky, jednak je to auto v reálu malé, je to menší než předchozí 6er, konkurence pro S-coupe je to možná cenou, ale zdaleka ne pojetím, protože 8er je sporťák, pravé bmw.
Za mě
Joab
| 5. 2. 2019
Jo, dobrý to je. Jedna černá parkovala před čtrnácti dny na Příkopech, normálka na velkejch značkách, celkem jsem na to čuměl.. nevim jestli je už nějaký dealeři maj.
Avatar - white label
Za mě
white label
| 5. 2. 2019
Tohle jsem zatím naživo neviděl, ale třeba nová X5 je vyloženě nefotogenická.
Tady podle těch fotek mi ten zadek taky přijde hrozně (až asijsky) překombinovaný, přitom třeba zadní lampy jsou O.K.

P.S. Co mě mrzí obecně u aktuálních (skutečných) kupé od BMW, že se výrazně odklání od (pro BMW) typického "tříprostorového profilu" kupé ve stylu (do jisté míry) evokujícího dvoudveřový sedan.
I proti této nové 8er, vypadá karoserie původní 8er z profilu výrazně více "tříprostorově".
Za mě
Mig_35
| 5. 2. 2019
Stačí se podívat na S-class coupe, tam je vidět, jak to má vypadat. Žádné cingrlátka, hokejky, divné prolisy. Seriózní auto. Nebo stará osmička. U japonského sporťáku takové tuningové kreace nevadí, tam vlastně patří.

Když jsem ho viděl naživo, zepředu pecka, zboku pecka, zezadu - dost velké zklamání, ten zadek to prostě hyzdí.
edit: hlavně když porovnám s LC 500 - promarněná šance, z toho auta mi padá brada, o atmosférickém osmiválci nemluvě...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku