BMW M GmbH: V roce 2008 se prodalo o 50 % víc výkonných BMW, lídrem je M3
Rekordní výsledek BMW M GmbH přichází navzdory hospodářské krizi – prodeje se i v druhé polovině roku držely na vysoké úrovni a nepostihl je tak pokles včeobecný automobilových trhů. Lepšího výsledku dosáhla sportovní divize BMW během své 30leté historie jen v roce 2002, kdy prodala 26.776 aut.
Za nárůstem prodejů modelů BMW M stojí tradiční řada M3. S necelými 18 tisíci kusy tvoří téměř dvě třetiny všech prodaných M a je „tahounem“ prodejů. Největší zájem je o M3 Coupé (10.571 ks), v březnu 2008 se začal prodávat sedan M3, který má na kontě jen 3.253 ks a od května bylo v prodeji M3 Cabrio, které si našlo 4.169 zákazníků.
Pevné místo v nabídce má M5 a M5 Touring, kterých se prodalo 2.465 kusů, pro M6 Coupé se rozhodlo 1.102 zákazníků a M6 Cabrio má na svém kontě 1.158 prodaných aut. Zájem si v posledním roce výroby udržel i model Z4 M – s karoserií Roadster si ho pořídilo 699 zákazníků, Coupé se prodalo 739 kusů. Výroba této modelové řady přitom byla zastavena už v srpnu.
Nejvýznamnějším odbytištěm byly v loňském roce s výrazným náskokem USA. Zde se prodalo 10.663 ks, což znamená nárůst o 70 %, k ještě většímu nárůstu – o 130 % došlo v Kanadě (1.114 ks). Domácí Německo je druhým nejvýznamnějším odbytištěm a připadá na něj 2.777 ks (+ 37 %), na třetí Velkou Británii pak 2.469 ks (+ 20 %).
Sportovní M-pakety si loni mezi zákazníky získaly také větší oblibu. Doplňky ze speciální nabídky úprav exteriéru, interiéru a podvozku mělo 156.139 prodaných BMW (+ 7 %). M-pakety jsou v nabídce pro všechny modely, kromě řady 7, X6 a Z4. Největší úspěch mají u řady 3, kde této možnosti nadstandardní výbavy využilo 58 tisíc zákazníků.
Programu BMW Individual za rok 2008 využilo celkem 6.589 zákazníků.