Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW M2: S kabrioletem nepočítejte

bmw premioveznacky nizsistredni sportovni kabriolet
bmw premioveznacky nizsistredni sportovni kabriolet
bmw premioveznacky nizsistredni sportovni kabriolet
4 Fotogalerie
Diskuze (2)
BMW M2 se bude i nadále nabízet jen jako "plechovka", v Mnichově vyloučili, že by mohla vzniknou otevřená verze kompaktního emka.

Nemůže být sporu o tom, že pro sporťák je nejlepším typem karoserie kupé, ale marná sláva, nejvíce emocí nabídne auto úplně jiné - kabriolet nebo roadster, v němž jste v kontaktu s okolím... a vlastně i s autem samotným, když cítíte každý jeho pohyb a zvuk. Ostatně nikoli náhodou se většina supersportů vyrábí i ve verzi bez střechy a rozhodně není důvodem to, aby vás v něm všichni viděli, jak jste určitě mnohokrát slyšeli v jednom humoristickém televizním pořadu.

A když otevřené auto, tak pochopitelně čím menší, tím jsou zážitky intenzivnější. Třeba takové BMW M2 Cabrio, to by bylo něco.

No, nebylo... O jeho vzniku se poslední dobou docela hovořilo, jenže teď zástupci značky vše vyvrátili jako čisté spekulace, ba co víc, šéfinženýr M2 Frank Isenberg teď pro australský caradvice přímo vyvrátil jeho možnou existenci. A ten argument nepochopíte...

Kabriolety jsou podle něj dělané hlavně na cestování a nejsou navrhovány, aby trávily mnoho času na okruhu... Jako by snad kupé M2 byla okruhovým náčiním - vždyť většinu svého života projezdí v běžném provozu. Nicméně Frank Isenberg trvá na tom, že pokud někdo chce kompaktní kabriolet od BMW, M235i je mnohem lepší volbou, protože nabízí mnohem pohodlnější cestování, přičemž "čas od času" pobaví na okruhu.

Nyní, když už po silnicích jezdí modely M2, si navíc Isenberg otevřeně postěžoval, že předchůdce 1 M Coupe vznikal ve velkém spěchu s cílem uvést jej na trh co nejdříve, přičemž auto potřebovalo ještě tak rok vývoje, aby bylo ještě propracovanější ve spoustě ohledů, mimo jiné i co se týče systému kontroly trakce. Hmmm, já to říkal...

Vstoupit do diskuze (2)