Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW očekává, že čtvrtina prodejů nových vozů bude v roce 2025 online

Dominik Kovář Dominik Kovář 11. 5. 2022 • 04:51
212
3
Zobrazit náhledy (212)
BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW i7 xDrive60 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW řady 7 BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive BMW M760e xDrive

Doba se mění a čím dál více lidí řeší nákupy z pohodlí domova. Online prodej jednou čeká i nové vozy. Tedy alespoň podle viceprezidenta BMW.

Online prodej funguje víceméně ve větší míře u bazarových vozidel. U nových vozů je přeci jen tento způsob prodeje méně častý, digitalizace je však očekávána i v tomto sektoru. V rámci své obchodní transformace si automobilka BMW vytyčila cíl prodávat v roce 2025 alespoň 25% nových vozů pomocí online systému. V tomto přechodu bude bavorská automobilka spolupracovat se světoznámou technologickou společností Adobe. Ta bude podporovat úsilí BMW v oblasti digitalizace prodeje. 

Video se připravuje ...

“Třetina kupujících si již nyní dovede představit nákup auta online,” zmínil se v podcastu TechFirst viceprezident BMW Jens Thiemer. “Na tohle se musíme připravit společně se svými maloobchodními partnery. Sjednocené online prostředí bychom mohli rozšířit dokonce o virtuální jízdy, ale úplný přechod na online prodej v následujících letech nečekejme.”

Thiemer věří, že dealerství jednotlivých značek jsou zdroje, které jsou nesmírně důležité a nesmí se o ně přijít. V podcastu také poukázal na to, že značky, které se vydaly kompletně digitální cestou, nyní rozšiřují své působení o fyzické pobočky, protože to je i v současné době hlavní prodejní směr u nových vozidel napříč celým světem. 

Přechod na online prodej, byť pouze ve čtvrtinovém měřítku, bude znamenat při obřích prodejích BMW změnu způsobu prodeje jako takového. V digitálním světě je například velmi obtížné jednat o ceně. 

Již dnes nabízí i v České republice online prodej hned několik automobilek. Příkladem může být Toyota, kde vás online showroomem provádí chatbotka Anna, které odpovíte na jednotlivé otázky, z nichž vzejde ideální auto pro vaše potřeby. Hyundai pracuje se službou Cl!ck to Buy, a když zůstaneme u stejného koncernu, Kia nabízí možnost objednání elektromobilu EV6 online. 

Jak jste na tom s online nákupem nového vozu vy? Dovedete si představit, že si celý proces projdete z pohodlí domova, nebo byste rádi zůstali u fyzického kontaktu s autorizovaným dealerstvím?

Související články

Témata
13. 5. 2022 16:04
Re: Re: Vzdát se možnosti auto vyzkoušet ...
A potom tu knucis pod kazdym druhym clankom, nabuduce si auto pred kupou chod vyskusat....
Avatar - xxc
11. 5. 2022 17:19
Re: Vzdát se možnosti auto vyzkoušet ...
Možno nová doba, mobil, práčku ani televízor som tiež neskúšal. A ani BMW, možno som v tom len sedel, ale nejazdil určite.
Avatar - WinDiesel
11. 5. 2022 14:46
Vzdát se možnosti auto vyzkoušet ...
... i takoví jsou lidé. Musí hodně pevně věřit BMW, ale pokud mají přebytek tak je to asi stejně jedno :-)
Články odjinud