Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW přímo v Mnichově předalo už 100.000 aut

David Bureš
Diskuze (6)
Pro BMW si do Mnichova přijedou klidně i Američané. Nejčastěji ale do sídla automobilky jezdí samozřejmě zákazníci z Německa.

Automobilka BMW umožňuje svým zákazníkům převzít si automobil přímo ve svém sídle v Mnichově v komplexu BMW Welt. Klienti si už tímto způsobem přebrali 100.000 aut.

Jubilejním zákazníkem se stal Helmut Marxen, podnikatel z ostrova Sylt na severu Německa. Ten si převzal hned dva vozy – BMW 3 Gran Turismo a BMW X3.

Na šťastného majitele v den převzetí vozů čekala prohlídka místní továrny a areálu BMW Welt, oběd si mohl vychutnat ve zdejší restauraci Bavaria. Nyní se Marxen může těšit na návštěvu závodního víkendu šampionátu DTM, kterou pro něj zorganizuje BMW Motorsport.

BMW Welt automobilka otevřela v roce 2007. Celý komplex byl navržen tak, aby zákazníci měli z převzetí automobilu co největší zážitek. Návštěvníci si svůj zdejší program mohou naplánovat podle svých představ – mohou si prohlédnout hlavní montážní závod, BMW muzeum nebo Junior Campus určený dětem a mladistvým.

Samotné převzetí automobilu se odehrává na ploše velké 3.000 m2, která leží pět metrů nad výstavní plochou. Zde je auto zákazníkům předvedeno, zde od něj dostanou klíče a zde se s ním poprvé projedou.

Počet zákazníků, kteří si vůz v BMW Welt převezmou, postupně roste. Jen vloni jich bylo více než 20.000. Každý den je takto předáno 80 až 120 vozů, může jich však být až 160.

Z dalekých Spojených států si pro BMW přijelo asi 2.000 klientů. Devět z deseti klientů, kteří sem přijedou, pochází z Německa, každý desátý si převzal více aut.

David Bureš
Diskuze (6)
Avatar - ericho33
29. 7. 2013 08:29
Re: ono to
Nejde ani o to, akú pridanú hodnotu dá predajca, ale akú môže dať. A tú môže dať sakra veľkú. Nie je nič viac, ako osobný (myslím OSOBNÝ) prístup ku klientovi, čo žiadny internet dať nemôže. Myslím, že to bol predajca BMW alebo Mercedes (vážne neviem), ktorý dôkladne vypočul nie len požiadavky na auto, ale aj jeho najbližšie udalosti, očakávania, túžby a tie potom "zabalil" ako prekvapenie do auta (lístky na koncert, kytica ruží pre manželku…). Áno, k takému predajcovi by som sa rád vrátil ;-)
28. 7. 2013 21:07
Re: trefa
VW tohle dělá i v továrně v Drážďanech.
28. 7. 2013 20:52
ono to
smeruje tam aby sme mohli obist dealerov a importerov a kludne by som to spravil :-)
BMW chcelo i modely, predavat cez internet a importeri aj dealeri sa z toho sli pokakat ze pridu o trzby a zisky. Ruku na srdce, aku pridanu hodnotu predajca, prip. importer da vozidlu.

Ano homologizaciu a preklad uzivatelskej prirucky :-)
A co sa tyka servisu, mam BMW, ale chodim mimo Bratislavu, pretoze BA predajcovia su tak arogantni horenosovia, ze mam ovela lepsi pristup v Ziline alebo v Galante. :-)
Avatar - woody-alien
28. 7. 2013 18:46
Re: trefa
Něco na tom jistě bude. Zákazníci o to maj zájem, tak se jim to asi líbí. Osobně mě takové ceremonie spíš odpuzujou, úplně mi stačí, když mi auto solidně předá dealer. Auto sice není rohlík ale ani pupek světa. To ale na věci nic nemění, například VW předává auta přímo ve Wolfsburgu v Autostadtu tuším už od roku 2000 a taky je to "sukces". ;-)
Avatar - ericho33
28. 7. 2013 16:26
Re: trefa
Ak by som kupoval BMW, asi by som túto možnosť využil (zrejme určite). Len neviem, či by sa pri tom dennom objeme odovzdaných áut, jednalo ešte o nejaký pocit z prémiovosti.