Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW X7 v nové velké galerii: Už jste si zvykli na jeho příď?

Ondřej Mára
Diskuze (18)

Stejně jako sedan řady 7, také SUV X7 se představuje ve velké galerii, která vznikala v zámoří.

Automobilka BMW nedávno uvedla na americký trh sedan BMW řady 7, který při té příležitosti nafotila a natočila ve slunném prostředí kalifornského Palm Springs. Kromě sedmičkového sedanu však mnichovská automobilka vyvezla do Kalifornie i SUV řady X7, které se nyní rovněž představuje v nové a poměrně obsáhlé galerii.

Základ zámořské nabídky tvoří motorizace X7 xDrive40i, tedy benzínový 3,0litrový řadový šestiválec, který nabídne 375 koní. Zájemci o svižnější svezení pak mohou zvolit motorizaci X7 M60i, která je osazena 4,4litrovým vidlicovým osmiválcem o výkonu 523 koní. Na vrcholu nabídky pak stojí model Alpina XB7 s osmiválcem vyladěným na 631 koní a náležitě luxusní kabinou.

Video se připravuje ...

Dodejme, že v českém konfigurátoru BMW doplňuje motorizace X7 xDrive40i a X7 M60i xDrive ještě vznětový šestiválec X7 xDrive40d. Vznětový šestiválec pak v evropské specifikaci nabízí nejvyšší výkon 259 kW (352 koní), zatímco zážehový šestiválec slibuje v českém konfigurátoru 280 kW (381 k) a osmiválec až 390 kW (530 k).

Cena BMW X7 se základní motorizací xDrive40i startuje na českém trhu od částky 2.562.300 Kč, zatímco vznětový šestiválec je o 26.000 Kč dražší. Vrcholný osmiválec M60i pak startuje od částky 3.283.800 Kč.

Modernizace BMW X7 poprvé přinesla design rozdělených předních světlometů, který se stal značně kontroverzním. V kabině pak vidíme především novou palubní desku, kdy tradiční BMW kokpit nahradil velký prohnutý displej s integrovanou obrazovkou přístrojového štítu a infotainmentu BMW iDrive 8. Kromě výkonu a luxusu přitom BMW X7 slibuje i dostatek prostoru, včetně až sedmimístného provedení.

Ondřej Mára
Diskuze (18)

Doporučujeme

Avatar - fOE
10. 11. 2022 15:57
Pockam si
Ani puvodni X7 z fotek nebyla nic moc, nakonec jsem si ale zvykl a kdyz se blizil jeji konec se mi dokonce relativne libila (rekneme za 3). Tohle mi vadi jeste vic nez puvodni X7, ale dejme tomu rok dva, ono si to umi sednout (u premie obecne).
Avatar - jazva
10. 11. 2022 15:28
Re: Na živo...
V poslednej dobe, keď na mňa z internetu vyskočí reklama na novú sedmu, tak prvý moment som rozmýšľal, prečo dávajú namiesto peknej fotky tento škaredý render, ešte aj v slabom rozlíšení. A nakoniec som zistil, že to je vlastne fotka. No celé zle... :-[]
X7 sa mi nepáči ani pred fl a ani táto. Vždy keď stretnem x7 na ceste, tak mi to príde divné, disproporčné. MB tieto mastodonty zvláda lepšie. Tiež to nie je žiadna hitparáda, ale je to lepšie. Včera som stretol Maybach a to je dokonca aj pekné auto.
10. 11. 2022 14:51
Re: copak příď
ČEZ - Amarok, armáda - Hilux, většinou trvají na ramove konstrukci, takže pick-upy.
10. 11. 2022 13:35
Re: Na živo...
Obrazovka je teď příšerná. Všechny FL od 3er po X7.
Avatar - Dinar
10. 11. 2022 13:34
Re: Na živo...
Souhlas, na krabici s vysokým čelem ta "dvoupatrová architektura" světel vypadá dobře, líbí se mi to víc než předface, na klasické 7er to ale nefunguje, bo je to z principu hamatné. Takže, z venku dobrý, vnitřek by byl designově na jedničku, nebýt toho infotainment obdelníku, který ho tvarově rozbíjí a tím celek degraduje. Navíc, ani funkčně to není ono, nový infotainment je krok zpět, možná dva, oproti poslednímu, je z toho klasická neergonomická patlačka, přestože patlat není třeba tolik jako u konkurence díky zachování kolečka, ale i tak, menu je nepřehledné (spousta ikonek), komplikované (spousta podmenu), jen grafika je lepší, spec. u navigace. Celkově špatně, protože horší než předchůdce. Takový ten "pokrok" za každou cenu. :-|